lucdec2 Geplaatst: 4 mei 2011 Geplaatst: 4 mei 2011 Hallo, vroeger draaide ik openpli 1 en was zeer tevreden, heb upgegradet nu sedert een week omdat ik pzymail wilde uitproberen, dit draaide enkel onder nieuwe drivers of zo. Ik draai ook enkele plugins mail, rytec, youtube, cccam, toetstoewijzingen, da's alles denk ik met openpli 2.0 nveel problemen : raders duren langer en verschijnen meer, soms 'savonds box in stby de volgende dag hard reset nodig om te kunnen gebruiken cccam stopt soms spontaan. gisteren viel dan ook nog het geluid weg. Ik denk dat ik best terugschakel naar openpli v1? Wat denken jullie??
Littlesat Geplaatst: 4 mei 2011 Geplaatst: 4 mei 2011 Ik denk toch dat er iets fout zit bij je... hier allemaal niet deze problemen. Sterker radertjes zie ik nu veel minder.... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
satwave Geplaatst: 4 mei 2011 Geplaatst: 4 mei 2011 Ik zou een software update doen. Er waren wat problemen die inmiddels lijken opgelost.
guppje29 Geplaatst: 4 mei 2011 Geplaatst: 4 mei 2011 Ik heb 2 dagen tijdelijk ff open pli 1.0 erop gehad vanwege de problemen. Maar vandaag de nieuwste versie er weer opgezet en draait allemaal weer super. DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C
lucdec2 Geplaatst: 4 mei 2011 Auteur Geplaatst: 4 mei 2011 Origineel bericht van: satwave Ik zou een software update doen. Er waren wat problemen die inmiddels lijken opgelost. INderdaad, heb zojuist een softwareupdate gedaan en zowaar minder tandwielen tot nu toe. Hopelijk is 'm stabieler geworden. Ik heb wel een eigenaardig fenomeen: Ik werk met een disecq motor, al 10 jaar trouwens, dacht dat'm goed stond. Nu heb ik sedert de update wel beeld op de meeste sat, maar op de zwakkere transponders van astra3 (vb ned1, travel HD) heb ik geen signaal en beeld meer. Mijn goto coord. zijn goed , en zijn niet verandert tov voor de update. Hoe los ik dit op?? staat mijn antenne toch niet optimaal of hoe kan ik uitzoeken wat niet goed is??
Gast Satfandreamer Geplaatst: 5 mei 2011 Geplaatst: 5 mei 2011 Origineel bericht van: lucdec2 Hoe los ik dit op?? staat mijn antenne toch niet optimaal of hoe kan ik uitzoeken wat niet goed is?? Speel een beetje met de instellingen oosterlengte. Als die, b.v. voor Nijmegen op 5.8 staan, lager of hoger wordt gezet draait de schotel iets meer of minder naar de positie. Hierdoor zou de qualiteit van het signaal weer beter moeten worden. de goto is altijd naar 0 dus daar zit geen verschil. Harrie
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen