Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Mensen ik zit er over te denken om binnenkort eens te proberen om de henksat settings lijst voor astra 1 2 3 en hotrbird naar mijn dreambox te kopieren

ASls ik het programma dreamedit gebruik hiervoor, zet hij de lijsten dan zelf op de plek waar ze horen te staan in de dreambox 800 HD ?

IK lees namelijk ook wel eens dat je het handmatig kunt doen vandaar deze vraag.

Mischien voor de kenner een domme vraag maar ik heb nog nooit met dat programma gewerkt.

Verder zou ik nog willen weten ik heb in de woonkamer een vu+duo staan met 1 kabel die loopt naar een draaibare schotel, en 1 kabel die loopt naar een vaste schotel met 4 lnb's

Welke henksat settiingslijst pak ik dan die van de draaibare schotel, de vaste opstelling lijst of allbei (dat zal toch niet)

En kan ik het programma dreamedit ook voor de pc gebruiken ???

Alvast bedankt voor de antwoorden

Groeten

Vriendje Stokvis

Geplaatst:

ik gebruik er dreamset voor. die werkt iig goed met de 800

**DM800PRO - OpenPli 2.0 - 500GB HDD, 1GB USB

**Triax 78tds + Multifeed + 4x ALPS LNB (13,19,23,28)

Geplaatst:

Ik gebruik altijd Dreamboxedit, waarvan de laatste versie hier te vinden is.

Je hoeft maar één lijst naar je box te kopieeren, in jouw geval de draaibare versie. (Let op: Hier staan niet alle satellieten in maar zijn wel toe te voegen)

Je moet eenmalig de instellingen goed zetten, je IP-adres van je box en aangeven dat het hier Enigma-2 settings betreft, zie bijlage voor de optie-pagina welke te vinden is in Dreamboxedit.

post-2340-1318262021,4939_thumb.jpg

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Geplaatst:

Dan heb of jij iets fout gedaan, of anders de mods.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Geplaatst:
Origineel bericht van: Henksat
Dan heb of jij iets fout gedaan, of anders de mods.

Jij had dus iets fout gedaan, je had de vragen hier gesteld: klik

Als ik jouw vragen lees zou ik adviseren om de manual van Dreamboxedit eens door te lezen, daar wordt naar verwezen op de site waar je ook de laatste versie kunt downloaden.

Member of the PLi team

Geplaatst:

OK Henk dan zal het een fout van mij geweest zijn.

Ik kom hier nog op terug ga daar even over denken wat ik allemaal aan jou wou vragen.

Ander vraagje aan jou

IK heb geen nederland 1 HD op mijn dreambox 800 HD met canal digitaal abonement de andere HD zenders 2 en 3 HD heb ik wel sigaal is rond de 70 procent dus gewoon goed.

Het is geen clone dreambox maar 100% origineel.

NU is mijn vraag ik las hier laatst dat het aan de cc cam zou kunnen liggen en dat je dan een niewere versie moet downloaden.

KUn je mij vertellen hoe ik die versie die r nu op staat verwijder en een nieuwe versie download.

MIjn image die op de dreambox staat is open pli

Vriendelijke groeten

Vriendje Stokvis

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ook hier geen NED1HD sinds nieuwe kanalenlijst van 5-5-'11 via HenkSat. Goeie lijst gedownload maar op dat knoeien met laptop verbonden aan DM ben ik een echte newbie.

Waag me voor de rest er maar niet verder aan, de rest werkt namelijk goed

Visiosat G4 Quadro - 4 x Alps LNB Astra 1,2,3 + Hotbird 13.0 - DM800HD - Philips Full HD LCD 8404 37 inch

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen