blitzteam Geplaatst: 5 mei 2011 Geplaatst: 5 mei 2011 kan ik via een externe harde schijf, films op de Vu duo bekijken, en zoja in welk formaat ( dvd, hd formaat etc,etc ) Vu+ duo2 Pli +Vtiit's to be or not to be
Moderator wiz Geplaatst: 5 mei 2011 Moderator Geplaatst: 5 mei 2011 ja dat kan. Hou er wel rekening mee dat als je een fat32 geformatteerde schijf hebt je geen bestanden groter dan 4 gbyte op dat filesystem kan zetten. De vu maakt qua ondersteunde formaten geen onderscheid tussen interne of externe disks, dus dvd / blueray (m2ts) / mkv (mits h264 compatible), divx, dvd-iso dat zou allemaal ook vanaf externe disk gespeeld moeten kunnen worden. VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
blitzteam Geplaatst: 5 mei 2011 Auteur Geplaatst: 5 mei 2011 moet ik nog iets installeren op mijn vu duo ( vb dvd player ) ja dat kan. Hou er wel rekening mee dat als je een fat32 geformatteerde schijf hebt je geen bestanden groter dan 4 gbyte op dat filesystem kan zetten. als ik een hd film wil bekijken => van bv 9.1 GB is dit dus niet mogellijk of..... moet ik de ext harde schijf via de usb aansluiting aan de voorkant Vu+ duo2 Pli +Vtiit's to be or not to be
jacobus Geplaatst: 6 mei 2011 Geplaatst: 6 mei 2011 harde schijf kan ook aan de achterkant. Als je de VU de schijf laat formatteren wordt deze ext3 geformatteerd, en kun je er ook grotere bestanden opzetten. Via je netwerk of FTP is deze schijf prima te benaderen en data op te zetten. Zelf gebruik ik Filezilla (gratis.) Via het ip adres van je VU kun je ook je harde schijf benaderen. Eenvoudigste methode is een snelkoppeling maken. (bv \\192.168.1.6) Tevens kun je de schijf ook gebruiken om op op te nemen. Om films te bekijken: dit gaat prima met de knop waarmee je ook opnames bekijkt (pli2.0). Zorg wel dat je de DVD speler en de multimediaspeler hebt geïnstalleerd. VU speelt niet alles goed af, maar (images van) originele DVD's gaat prima. MKV en AVI werkt ook vrij goed, MKV iets beter, maar is wel afhankelijk van hoe de file is gemaakt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen