Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ligt dat nu aan mij of vinden jullie ook dat de hd sportzenders bij canal digital belabert zijn , als dat HD moet voorstellen , het is een wereld van verschil mbt de sportzenders op sky uk

ikzelf ben ik het bezit van een Vu+ duo en een Philips Full HD 37 inch lcd tv

Geplaatst:

Dat ligt waarschijnlijk aan sport 1 zelf.

Het forum van UPC staat er namelijk ook vol mee.

DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C

Geplaatst:

Niet alleen Sport1 HD is matig maar RTL7HD is al helemaal geen HD plaatje, tenmiste gisteren met het voetbal schakelde we naar België2 Ketnet/CanvasHD en daar het voetbal gekeken wat een verschil gewoon niet normaal. blush Dus er is nog heel veel te sleutelen aan de HD signalen van RTLHD en Sport1HD en EredevisieliveHD whistle

En wat zou daarvan de oorzaak zijn??; CD, toeleverancier van de beelden of de aanbieder zelf, ik weet het niet. Een ding is wel wij betalen voor HD maar krijgen het NIET. crazy

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Geplaatst:

RTL kan geen live uitzendingen in HD weergeven ivm met het U bocht systeem.

RTL zend vanuit luxemburg uit in HD maar vanuit hilversum naar luxemburg is (nog)niet HD ready.

DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C

Geplaatst:

Dan heb ik het toch bij het rechte eind gehad

echt het is een wereld van verschil met een sky uk hd sport zender

Ik vind het gewoon een matig SD signaaltje meer is het niet, en zoals je zegt als ze er HD achter willen zetten bij CD dan moeten ze ook zorgen dat de toeleverancier of de aanbieder zelf het kan leveren en ons niet blij maken met een dooie mus want zo is het wel .

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen