wammeswaggel Geplaatst: 17 mei 2011 Geplaatst: 17 mei 2011 Laat de stick er eens in zitten. Bij de ET9000 wordt er een bestandje <usr>o.i.d. op de stick geplaatst. Als ik de stick na het flashen verwijder, krijg ik in bepaalde situaties ook een groen scherm. Bij mij was de oplossing: na het flashen de ontvanger uitzetten, stick verwijderen en opnieuw opstarten. Mvg, wammes. Ik lees veel dus ik hoef niet veel te posten.
Frissie Geplaatst: 17 mei 2011 Geplaatst: 17 mei 2011 Precies, niet te vroeg de stick eruit trekken. Ik heb nooit noemenswaardige problemen met het flashen van de ET5000. Ik heb er reeds verschillende onderhanden gehad.
NEO_X Geplaatst: 20 augustus 2011 Geplaatst: 20 augustus 2011 ik krijg het ding ook niet geflashed hoor de stick zit er al 10 minuten in en zwart beeld gewacht op het oranje lampje toen omhoog toen ging deze flashen maar zo udan op moeten starten maar blijf zwart beeld houden het is een feit dat een koe meer schijt dan een geit want had die geit dit geweten had ie vast meer dan die koe gescheten
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen