Ga naar inhoud


Help ik zoek een slaapplekje in Nijmegen


pgeersen

Aanbevolen berichten

Of het mag weet ik niet maar anders haalt een moderater dit maar weg.

Omdat er teveel militairen hebben ingeschreven voor de 4 daagse van Nijmegen heb ik en een collega waarschijnlijk geen slaapplaats in het militaire kamp Heunesoord omdat we individueel lopen.Hotels en bed & breakfast zij al vol die periode. Daarom zoek ik voor 2 personen een slaapplaats of plek waar we een tentje kunnen plaatsen in de week van de 4daagse.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Er zijn in die week heel veel particulieren die ook een slaapplaats aanbieden. Bejaarden enzo die vaak een kamertje over hebben. Mijn overgrootoma deed dit b.v. altijd. En ik weet dat zij ook buren had die dit deden.

 

Maar waar je deze kan vinden... misschien op die markt website?

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: pgeersen
Of het mag weet ik niet maar anders haalt een moderater dit maar weg.
Omdat er teveel militairen hebben ingeschreven voor de 4 daagse van Nijmegen heb ik en een collega waarschijnlijk geen slaapplaats in het militaire kamp Heunesoord omdat we individueel lopen.Hotels en bed & breakfast zij al vol die periode. Daarom zoek ik voor 2 personen een slaapplaats of plek waar we een tentje kunnen plaatsen in de week van de 4daagse.


Ik heb geen slaapplek voor je.....de vraag is echter nog steeds volgens mij of de militairen meelopen ?

Dit ivm de gedwongen ontslagen die aangekondigd zijn.

Als ze niet meelopen dan heb je misschien meer kans ?

mvgr,
djpetit

Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ZE niet meelopen dan loop ik dus ook niet mee. Nee de vakbonden wilden de medewerking boycotten om zo aan te tonen dat het zonder de militairen niet (goed) georganiseerd kan worden.

Het is officieel van oorsprong een militaire 4daagse. Er is echter een beperkte hoeveelheid accomodatie beschikbaar en peletons vullen die plekken al ondanks dat ik 1 van de eersten was die zich had aangemeld, maar helaas als individuele loper (met een collega)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Origineel bericht van: pgeersen
Topic kan dicht. Defensie heeft toch nog voor uitbreiding op Heumesoord gezorgd.
Bij deze bedankt voor de reacties, een aanbieder voor een slaapplek heb ik persoonlijk gebeld en bedankt.


Succes met lopen !!

mvgr,

djpetit

Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...