Janneman Geplaatst: 6 mei 2011 Geplaatst: 6 mei 2011 Dag allemaal, Ik ben in het bezit van een Campingaz gas-bbq. Nu wil ik een nieuw rooster voor dit ding, maar waar ik ook zoek; nergens vindt ik die dingen. Campingzaken schudden ontkennend hun hoofd. De importeur reageert niet op mail; op de website zijn die dingen ook niet te vinden etc. Iemand enig idee waar ik een dergelijk rooster kan krijgen? (en nee, ik was niet van plan met een flex een winkelkarretje te gebruiken )
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 6 mei 2011 Geplaatst: 6 mei 2011 Misschien eens bij een ander merk kijken? Als je een ronde zou hebben passen de roosters van Weber misschien en bij vierkante van een ander merk wellicht.
maestro Geplaatst: 6 mei 2011 Geplaatst: 6 mei 2011 wat is de maat ?? groetjes, Maestro - - - - To SAT or not to SAT , that's the question - - - - ** Dreambox 500S - Humax 5400 - Target CI2000 **
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 6 mei 2011 Geplaatst: 6 mei 2011 NB. Ook heb ik even gezocht en gekeken op de site van CG, ze lijken de normale roosters inderdaad niet los te verkopen.
columbo Geplaatst: 6 mei 2011 Geplaatst: 6 mei 2011 Ga langs een metaal constructie bedrijf,deze knippen hem zo voor je op maat evt in RVS net zoals je het hebben wild.
Janneman Geplaatst: 7 mei 2011 Auteur Geplaatst: 7 mei 2011 Origineel bericht van: maestro wat is de maat ?? groetjes, Maestro 49,5 x 29,5 Het zal inderdaad wel een constructiebedrijf worden, maar ik blijf het vreemd vinden dat een dergelijk groot merk nul,nul service heeft.
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 7 mei 2011 Geplaatst: 7 mei 2011 Ze verkopen liever hele BBQs dan delen ervan moet je maar denken.
Sjattuh Geplaatst: 7 mei 2011 Geplaatst: 7 mei 2011 Origineel bericht van: Tha Great Mac Ze verkopen liever hele BBQs dan delen ervan moet je maar denken. En als je dat met zijn allen stiekumpjes afspreekt lukt dat ook. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 7 mei 2011 Geplaatst: 7 mei 2011 Ja, is wel zo... Maar bv. Weber levert wel losse roosters.
Sjattuh Geplaatst: 7 mei 2011 Geplaatst: 7 mei 2011 Origineel bericht van: Tha Great Mac Ja, is wel zo... Maar bv. Weber levert wel losse roosters. En die hebben niet de maat voor TS? Rooster is een rooster toch? Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 7 mei 2011 Geplaatst: 7 mei 2011 Rooster is rooster natuurlijk, maar uh... Weber is meestal rond...
Sjattuh Geplaatst: 7 mei 2011 Geplaatst: 7 mei 2011 Origineel bericht van: Tha Great Mac Rooster is rooster natuurlijk, maar uh... Weber is meestal rond... Recht buigen dan Maar als zij het doen, zullen andere het misschien ook wel doen? Zomaar een idee... ik dacht eigenlijk met het lezen van dit topic dat zo een beetje alle BBQ verkopers geen losse roosters verkochten. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 7 mei 2011 Geplaatst: 7 mei 2011 Inderdaad, het zijn er weinig... Maar het gebeurt dus wel
Sigma Geplaatst: 7 mei 2011 Geplaatst: 7 mei 2011 Ik snap het probleem niet helemaal gebruik google en zoek op bbg roosters nu vandaag besteld morgen in huis!!!!!! Mvrgr Sigma DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525 Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 7 mei 2011 Geplaatst: 7 mei 2011 Hmmmm... Ik had gezocht met toevoeging van merk van TS... Hoe simpel kan het zijn...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen