Ga naar inhoud


[nieuwe firmware Openbox HD S9]


satjojo

Aanbevolen berichten

nieuwe firmware Openbox HD S9, let wel er zit een clone bomb op, dus enkel gebruiken op de niet chinese versie! nu met ftp voorziening...New firmware 6/5/11

 

New firmware 6/5/11

1.Optimize "read smart card function"

 

for example, Viaccess 4.0,NDS 2.0 , I***** 2.0, Conax 5, Sega ( i.e.Mediaguard 3)

 

Nagra 2 and so on

 

2. Add "FTP function', you can upgrade your software and files by internet,

 

including software, system file, TP_PRO.dbs, Cccam.cfg, softcam and so on

 

3.It adds some key files, and optimize "patch"

 

4. it adds several luanguage, i.e. Persian and so on

 

5. Bomb--Kill the clone

 

 

 

Notes: regaring the rebooting of UK channels, we had gotten the T/S,maybe we will release new software on 15th May and solved it

 

NOTES

Please DO NOT use this Firmware on CLONE Boxes

 

Benkurd

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hoe kan ik weten of ik een clonebox heb? Hoe ziet een reguliere er uit?

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

origineel geel/oranje kaartlezer

clone groene kaartlezer

Green Card Reader = FAKE

also some have figure of 8 lead instead of a 2 pin power plug.

 

Doe er je voordeel mee, je zult de box even moeten openschroeven.

De eerste foto is een clone versie.

 

Het inladen van een nieuwe firmware is natuurlijk geheel op eigen risico.

 

Greetz Nobody2050

post-4260-1318262031,8835_thumb.jpg

post-4260-1318262031,901_thumb.jpg

Greetz Nobody2050
===================================================
VU+ Duo2, ZGemma Star H2H, Ferguson Ariva 102Mini.

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je op een originele in de kaartgleuf met een lampje kijkt is ie groen, kijk je langs boven is ie toch bruin /geel, kan je zien door de ventilatie-openingen...er hangt en sticker op de omkasting, wanneer je deksel opendoet...weg waarborg...

Zij er al gebruikers die de nieuwe soft erin hebben?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ikzelf.

De software laat nu een eenvoudige FTP verbinding toe, wat al weer makkelijker is dan met een USB stick heen en weer te pluggen.

Dat stickertje is op zich al een prutsstickertje, die kun je voorzichtig loshalen en daarna weer vastplakken.

 

Het duidelijkste vond ik, voor de herkenning van wel of geen clone, dat de printplaat die ik heb in de Openbox gelijk is aan de printplaat op de Original-foto.

 

Dit is een foto van mijn Openbox.

 

 

 

 

Greetz Nobody2050

post-4260-1318262032,7058_thumb.jpg

Greetz Nobody2050
===================================================
VU+ Duo2, ZGemma Star H2H, Ferguson Ariva 102Mini.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blijkbaar heb ik ook een originele, want gele bovenkant van kaartlezer. Ik wist niet dat er ook clonen van waren.

 

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een heel andere afstandbediening! Mijn gekleurde toetesen zitten aan de onderkant. Klote afstandbediening trouwens. Moet vaak meerdere keren op een toets drukken.

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij kun je het beste afgaan op de printplaat en kaartlezer om onderscheid te maken of het een originele of een kloon is. De afstandbediening kun je vervangen door een All in One van een hutseknutse merk of wat dan ook.

 

Greetz Nobody2050

Greetz Nobody2050
===================================================
VU+ Duo2, ZGemma Star H2H, Ferguson Ariva 102Mini.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 2 van deze in gebruik. Aangezien één van deze tv's geen hdmi heeft, moet ik verschillende firmwares gebruiken. Ik heb een firmware van Bolt, die ook met scart werkt, en op de hdmi-tv zit de nieuwste software. Beide funktioneren prima. Hoop dat de nieuwe sofware de kaart ook update, want dat lukte tot nu toe nog niet. Deze moest één keer per maand even in de dm800.

Een meer storend probleem heb ik met de zenderlijsten. De nieuwe firmwares dumpen niet de zenderlijst. Ik gebruik dus setedit 100, en dan moet je de gehele firmware dumpen en bewerken.

Ik ben overigens aan het mailen met de maker van het programma, en hij wil proberen om setedit zo aan te passen, dat ik de kale zenderlijst, incl. favorieten kan laden en bewerken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij vergis je je.

Vanuit de laatste firmwareversie die van 05-05 kun je prima de zenderlijst dumpen en wel op twee manieren, als TP_PROG en als complete firmwaredump.

Van de firmwaredump kun je met SetEdit de zenderlijst mee bewerken en met PVR800-Editor_HD kun je de TP_PROG zenderlijst mee bewerken. Alleen moet je bij TP_PROG de extensie wijzigen van .dbs naar .abs, wil je deze weer terugzetten in de ontvanger via USB dan moet je de extensie weer aanpassen naar .dbs.

Ik heb vanuit de voorlaatste firmware mijn zenderlijst gedumpt als TP_PROG en die weer met FTP (zit nu als nieuwe functie bij de laatste firmware, moet je wel apart het programma STBHD_LAN_MM hebben gedownload ) in de nieuwe firmware ingeladen. Je kunt met FTP ook de zenderlijst er weer uit halen.

Geen enkel probleem, zenders staan allemaal weer op de juiste plek en ook de satellietconfiguratie.

 

 

 

Greetz Nobody2050

Greetz Nobody2050
===================================================
VU+ Duo2, ZGemma Star H2H, Ferguson Ariva 102Mini.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...