Ga naar inhoud


[nieuwe firmware Openbox HD S9]


satjojo

Aanbevolen berichten


  • Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

@Smurf: de Bolt zit op een tv die nog geen hdmi heeft, en de nieuwe image's geven dan geen osd....

Ik heb diverse malen vanuit de nieuwe immage's een tpprog gedumpt en geprobeerd in een andere box te zetten, maar dan zijn er geen zenders......

Hoop dat het Wolfgang van setedit lukt z'n prog aan te passen, zou me een hoop werk schelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uhm... heb ook een scart tv, en gewoon beeld op de bolt?

nieuwste firmware doet het prima? Ik snap het probleem niet helemaal? (helemaal niet eigenlijk)

Bolt HD, strong srt8000 sattracker 4, srt4125 concord 1.05, hotbird, astra 1,2,3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb de firmware gister ook getest en kan er het volgende over zeggen:

 

- Deze versie is net ietsje sneller.

- Is minder stabiel dan de vorige versie, meerdere vastlopers gehad. cccam lijkt vaak weg te vallen.

- Helaas nog steeds het lipsync probleem met ac3 kanalen, met name RTL4 en NED1. alle Mpeg kanalen werken vlekkeloos qua geluid.

- Heb de ftp functionaliteit niet getest.

Cable rules, only for fools...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb -volgens deze site- dus wel een clone. Oppassen geblazen.

Ondanks de gele print van de kaartlezer!

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi alx,

 

Dat hoeft natuurlijk nog niet zo te zijn. Er staat ook dat de lijst elke dag wordt ge-update, het kan dus zijn dat jouw Chip-ID best wel goed is en nog aan de lijst moet worden toegevoegd.

Misschien moet je met hun maar eens contact opnemen, want als je wel probleemloos nieuwe software kunt inladen met een clone-bomb, dan heb je volgens mij wel een originele versie ondanks een ander type afstandsbediening.

Mijn chip-id 00D0 kwam daarentegen wel in de lijst voor. Je kunt de Chip-ID ook checken met de huidige softwareversie, ga naar Tool-Information-druk 777777 en kijk naar CCID.

 

Greetz Nobody2050

Greetz Nobody2050
===================================================
VU+ Duo2, ZGemma Star H2H, Ferguson Ariva 102Mini.

Link naar reactie
Delen op andere sites

CCID 0105

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

ik weet niet waar jullie je firmware halen ..

bij shenzhen staat een versie van 25 mei, maar naar mijn update staat in de decoder gewoon 4-4

 

volgens mij zijn bijna alle boxen clone ?! de originele zijn die ukrainse ? (bij mij zegt ie 0202, gele print)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo iedereen,

 

Het kan aan mij liggen, maar ik weet nog steeds niet over welke openbox s9 het nu gaat. Is deze firmware voor de openbox op de afbeelding, of voor de openbox in het bijgevoegde bestand(openboxua). Ik heb zelf de openbox van de afbeelding. Het is volgens de chip id een originele, maar de openbox ua, ziet er wel een stukje gelikter uit. graag uw commentaar.

 

mvg ivo

 

Internet-Sharing-Openbox-S9.jpg

post-56979-1318262082,6575_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

wij hebben het hier over de zwarte, firmware extensie is .abs

 

de rode uit de ukraine hebben iets andere files meen ik.

 

Maar kennelijk maken ook chinesen elkaar na en zijn dan nog boos ook smile

Bolt HD, strong srt8000 sattracker 4, srt4125 concord 1.05, hotbird, astra 1,2,3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...