Ga naar inhoud

welke zijn de beste automatische schotels voor MH

Aanbevolen berichten

Gast pipo97
Geplaatst:

graag had ik een automatische shotel geplaats op me motorhome zoe graag weten wat goed is en tamelijk geprijst

dank by voorbaat pipo

Geplaatst:

ik heb 5 jaar een magicsat easy van Teleco. Is verleden jaar voorbij zijn eindeloopcontact gegaan waardoor alle bedrading beschadigd was. Heb het gelukkig zelf hersteld,was anders total loss financieel gezien. Er moet een deftige voeding 12v zijn anders bij teveel spanningsval loopt hij vast. Samengevat:

voordeel:zeer gemakkelijk als het werkt.

nadelen:duur 1800 euro,in bijna 50% staan er bomen in de weg zeker in het zuiden waar de meeste campings proberen schaduw te voorzien in het voor,naseizoen kan je uw plaats in functie hiervan kiezen maar in het hoofdseizoen kan je meestal weinig kiezen,gewicht 17kg + de voeding,als hij defect is blijft er een metalen plaat op uw dak gekleefd die er niet af kan ,je kan hem dus niet verhuizen naar een andere mobilhome.

Ik heb altijd een schotel bij op statief met een Schwaiger satfinder en een 30m coax. Hiermee hebben we altijd ontvangst.

Ik heb dus 20kg bij om tv te kunnen kijken zonder de ontvanger en tv. Ik twijfel of ik de automaat terug zou kopen.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen