Fred Flintstone Geplaatst: 7 mei 2011 Geplaatst: 7 mei 2011 Hoi, nee ook BVN doet het mar af en toe! Ook komt er telkens een schoteltje met een rood kruisje er doorheen rechts boven in de hoek te staan. Op de AZbox geeft de bovenste (Q)blauwe balk 3 kwart berijk aan maar de onderste balk (S)geel zakt telkens van 3 kwart terug naar zo goed als 0. Weet jij misschien waar dit aan ligt? Onze dochter in een andere woonplaats heeft sinds vrijdag avond precies het zelfde. Hopelijk weet jij waar het aan kan liggen? En nu het weer Formule 1 weekend is mis ik alle trainingen/qualificatie en waarschijnlijk ook de wedstrijd en dat is flink balen. Kijk dit normaal via Sky Sport HD 1. Heeft er iemand een idee en of oplossing? Mvg, Fred Groetjes, Fred AXbox Premium +, 1TB interne HD WesternDigital (groen label)Triax 68cm schotel, CanaalDigitaal Duo LNB.
katwezel Geplaatst: 8 mei 2011 Geplaatst: 8 mei 2011 beste Fred , volgens de info die je hier geeft is dit volgens mij een duidelijk gevolg van het niet juist uitrichten van je wok , je zult dus echt op zoek moeten gaan naar iemand die dit voor je kan oplossen , mogelijk zul je zelfs een plaatsje moeten zoeken waar de wok een beter vrij zicht heeft , nog een aangename warme zondag M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek Lokatie's hoevenen & blier (belgië)
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 8 mei 2011 Geplaatst: 8 mei 2011 Dit is al opgelost volgens mij. >> Klik << en >> Klik <<
Ventura Geplaatst: 8 mei 2011 Geplaatst: 8 mei 2011 Ik snap er nu helemaal niks meer van. Door dat er een boom in de weg stond had u geen signaal meer. Met behulp van een goede vriend is dat nu verholpen. En nu hebt u het probleem weer. Ik zal zeggen neem contact op met een goede schotel installateur. Die kan u zeker helpen en adviseren. Helaas zit daar wel een prijs kaartje aan.
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 8 mei 2011 Geplaatst: 8 mei 2011 Origineel bericht van: Ventura En hebt u het probleem weer. De post is van gisterochtend, het probleem is erna verholpen, zie de twee andere draadjes.
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 8 mei 2011 Geplaatst: 8 mei 2011 Origineel bericht van: RVP Vriend met kettingzaag dus Nee, de schotel is omhoog gegaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen