grunnsat Geplaatst: 7 mei 2011 Geplaatst: 7 mei 2011 Klaarblijkelijk is de noodzaak om een mobieltje te kunnen kopen zo acuut dat we geen 50m van zo'n winkeltje verwijderd mogen zijn. Als ik bij ons in Groningen door de Herestraat loop, dan kom ik over aan afstand van 350m de volgende winkels tegen: The Phone House KPN Hi Vodafone T-Mobile KPN The Phone House Vodafone Telfort Bell Company T-Mobile Twee winkels liggen net even om de hoek, maar dat maakt niet uit. Kun je nagaan hoeveel winst gemaakt wordt, anders kunnen ze nooit zo'n belachelijke hoeveelheid winkels in stand houden. De KPN met dochters heeft er vier in één straat!! En dan hebben we ook nog allerlei andere telefoonwinkels in de omgeving. Het mag van mij wel wat minder.
ronaldsl Geplaatst: 7 mei 2011 Geplaatst: 7 mei 2011 en hoe zit het dan met de.........schoenenzaken, kledingzaken...... wordt je daar dan niet gek van ?
satede Geplaatst: 7 mei 2011 Geplaatst: 7 mei 2011 Volgens mij is de warmte bi-j grunnsat toegeslagen,hier op het eiland heb ik nergens last van,Proost enuhhhh MOI The birdman has left the building
DeBeek Geplaatst: 7 mei 2011 Geplaatst: 7 mei 2011 Zat er al op te wachten en nu is het zover..... De Komkommertijd is weer begonnen...
Fatfreddy Geplaatst: 7 mei 2011 Geplaatst: 7 mei 2011 Waar ik gek van word is het feit dat er bijna geen goede zender op de radio meer te vinden is. Zo dat moet ik ff kwijt...........
Fatfreddy Geplaatst: 7 mei 2011 Geplaatst: 7 mei 2011 Origineel bericht van: ronaldsl en hoe zit het dan met de.........schoenenzaken, kledingzaken...... wordt je daar dan niet gek van ? Ja daar word ik ook gek van vooral als ik met mijn vrouw gaat winkelen. Elke winkel word binnenste buiten gekeerd en dan vind ik het dus helemaal niet leuk meer. Waardoor ik nu dus niet meer mee ga.
Fatfreddy Geplaatst: 7 mei 2011 Geplaatst: 7 mei 2011 Origineel bericht van: RVP Tuurlijk wel, welke muziek vind je leuk ? Jimi Hendrix,Motown,progessieve muziek. In elk geval houd ik niet van die zenders die alleen maar die commerciële shit draaien.
RVP Geplaatst: 7 mei 2011 Geplaatst: 7 mei 2011 Motown: http://www.soulradio.nl/ Mijn favo zender :-)
Outta space Geplaatst: 7 mei 2011 Geplaatst: 7 mei 2011 Origineel bericht van: DeBeek Zat er al op te wachten en nu is het zover.....De Komkommertijd is weer begonnen... Inderdaad want hier worden zelfs telefoonkaarten verkocht bij (turkse) groentewinkels :-)
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 7 mei 2011 Geplaatst: 7 mei 2011 Origineel bericht van: Fatfreddy Ja daar word ik ook gek van vooral als ik met mijn vrouw gaat winkelen. Hehehehe... Wij gaan NOOIT samen winkelen
edje-ken Geplaatst: 7 mei 2011 Geplaatst: 7 mei 2011 is er een keer iets te kiezen is het weer niet goed edje Vu+ Solo2Dreambox 800s
chellohacker Geplaatst: 7 mei 2011 Geplaatst: 7 mei 2011 Origineel bericht van: grunnsat Klaarblijkelijk is de noodzaak om een mobieltje te kunnen kopen zo acuut dat we geen 50m van zo'n winkeltje verwijderd mogen zijn. Als ik bij ons in Groningen door de Herestraat loop, dan kom ik over aan afstand van 350m de volgende winkels tegen: The Phone House KPN Hi Vodafone T-Mobile KPN The Phone House Vodafone Telfort Bell Company T-Mobile Twee winkels liggen net even om de hoek, maar dat maakt niet uit. Kun je nagaan hoeveel winst gemaakt wordt, anders kunnen ze nooit zo'n belachelijke hoeveelheid winkels in stand houden. De KPN met dochters heeft er vier in één straat!! En dan hebben we ook nog allerlei andere telefoonwinkels in de omgeving. Het mag van mij wel wat minder. Volgens mij zie je dat verkeert. Ze verkopen producten, en het zijn wasserijen.Ik hoor je al denken huh?
YUGI Geplaatst: 7 mei 2011 Geplaatst: 7 mei 2011 soulradio superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
Gerard 76 Geplaatst: 7 mei 2011 Geplaatst: 7 mei 2011 Sommige van die zaakjes stinken. Ben es een paar keer naar binnen gelopen maar die jochies komen op je af als een bok op een haverkist. Heb er al eens oudere modellen zien liggen waar dan het volle pond voor gevraagd wordt. Met name die zogenaamde telefoonkoopwinkels.nl en telefoonstuntert.nl en vul maar in...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen