Ga naar inhoud


Worden jullie ook zo gek van al die telefoonwinkels?


grunnsat

Aanbevolen berichten


  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik vind het juist heerlijk al die telefoonwinkels in de Herestraat. Als mijn abbo afloopt, struin ik ff alle winkels bij langs en pak er direct de Waagstraat bij.

 

Wat je bij de ene winkel niet voorelkaar krijgt, krijg je bij de ander wel.

 

Vorig jaar mijn Iphone 4 gekocht in de Herestraat, moest ik bij de ene nog 400 euries bijbetalen voor een 1 jarig abbo, bij de ander kreeg ik hem voor 300 euries en zelfs nog een hoesje erbij laugh

 

Dat is die 350 meter door de Herestraat lopen dan wel waard, heb ik toch ff zo'n €0,28 cent per meter lopen bespaard :D

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik word altijd zo moe van mensen die klagen over telefoonwinkels...koop een boek zeg ik ...EEN BOEK ja je hoort het goed koop een BOEK..pfff

Astra 1 zit bij mij op  31,5°E,  28.2°E, 19.2°E
Astra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°E
Astra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: vincent1971
Ik word altijd zo moe van mensen die klagen over telefoonwinkels...koop een boek zeg ik ...EEN BOEK ja je hoort het goed koop een BOEK..pfff


Pffffffff, als ik daar al moe van moet worden is het slecht met mij gesteld. smile

Maar waarom een boek kopen als je met een abonnement bij de bibliotheek boeken kan lenen.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met belcompany heb ik niet bepaald prettige ervaringen,

net als the phone house.

 

De verkoper(s) dringen gewoon aan om een abo te nemen.

Kan natuurlijk aan de persoon liggen.

 

in Zwolle stikt 't ook van die zaakjes

en het valt me op dat er vaak erg jong personeel loopt.

 

En deze komen op mij alles behalve bekwaam over.

en dat vind ik in zo'n zaak nu net een vereiste.

Niet om ze gauw mogelijk een abo te slijten.

Dan is zo'n zaak bij mij al direkt "not done".


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn dochter heeft een jaar bij een grote bel keten met winkels in elke winkelstraat van Nederland gewerkt.

Je kan daar voor elke provider die je maar wenst een abonnement nemen.

Daar wordt je alleen afgerekend op je verkoop cijfers.

Dat is het enige wat telt, in een jaar tijd had ze drie verschillende filiaal managers zien komen en gaan. blush

Haar verhalen over de garantie afwikkeling zal ik jullie besparen.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Greatone
Ik vind het juist heerlijk al die telefoonwinkels in de Herestraat. Als mijn abbo afloopt, struin ik ff alle winkels bij langs en pak er direct de Waagstraat bij.


De Waagstraat had ik ook opgenomen in het lijstje

Citaat:
Wat je bij de ene winkel niet voorelkaar krijgt, krijg je bij de ander wel.

Vorig jaar mijn Iphone 4 gekocht in de Herestraat, moest ik bij de ene nog 400 euries bijbetalen voor een 1 jarig abbo, bij de ander kreeg ik hem voor 300 euries en zelfs nog een hoesje erbij laugh

Dat is die 350 meter door de Herestraat lopen dan wel waard, heb ik toch ff zo'n €0,28 cent per meter lopen bespaard :D


En als je dan even naar de A Straat loopt kun je daar waarschijnlijk een nog betere deal afsluiten.

Waar het om gaat is dat de attractiviteit van onze winkelstraten zo verdwijnt. Iedere niet al te grote winkel wordt door zo'n telefoonboer opgekocht om te voorkomen dat een andere telefoonboer hem opkoopt. Hetzelfde geldt ook voor andere winkels. Waarom zijn er drie Kruidvat filialen in een straal van een paar honderd meter? Alle binnensteden worden zo een aaneenschakeling van landelijke ketens zonder enige verrassing. Het zijn juist de betere lokale winkels die op jouw persoonlijke wensen in kunnen gaan die een binnenstad de moeite waard maken. En ik ben bepaald niet de enige die dat roept.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast bobelen
Origineel bericht van: Johan45
Ik heb goede ervaringen met KPN en Vodafone winkels.
Recent had ik nog een hele goede ervaring met de KPN helpdesk.
Trefwoorden zijn vriendelijk en bekwaam.


dit moet je koesteren, meestal als een kpn medewerker goedemorgen zegt begint hij met liegen

alleen maar verschrikkelijk slechte ervaringen met kpn
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: vincent1971
Ik word altijd zo moe van mensen die klagen over telefoonwinkels...koop een boek zeg ik ...EEN BOEK ja je hoort het goed koop een BOEK..pfff


Een boek? Neem een iPad! En daar kan je dan ook weer telefoon abonnement bij nemen.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: grunnsat

Waar het om gaat is dat de attractiviteit van onze winkelstraten zo verdwijnt. Iedere niet al te grote winkel wordt door zo'n telefoonboer opgekocht om te voorkomen dat een andere telefoonboer hem opkoopt. Hetzelfde geldt ook voor andere winkels. Waarom zijn er drie Kruidvat filialen in een straal van een paar honderd meter? Alle binnensteden worden zo een aaneenschakeling van landelijke ketens zonder enige verrassing. Het zijn juist de betere lokale winkels die op jouw persoonlijke wensen in kunnen gaan die een binnenstad de moeite waard maken. En ik ben bepaald niet de enige die dat roept.


Nee het wordt veel geroepen, maar ondertussen hebben vele lokale winkels veel moeite om te blijven bestaan vanwege steeds minder klanten. Beetje hetzelfde verhaal van de buurtsuper, iedereen vind het jammer dat hij moet sluiten maar doet zijn boodschappen bij de Appie.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt en klopt niet. Als je als winkelier hetzelfde of minder aanbiedt als de supermarkt, maar dan tegen hogere prijzen, dan red je het niet. Maar kijk eens naar al die zaken die echt iets anders kunnen bieden als de grootwinkel bedrijven, en dan ook nog redelijk normale prijzen blijven vragen? Winkels met vakkennis en service? Die draaien als een tierelier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zit net het journaal op Ned1 te kijken en hoor dat KPN het aantal winkels wil uitbreiden van circa 200 naar zo'n 300.

Iemand nog een pandje te huur in de Herestraat? laugh

 

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...