Fred Flintstone Geplaatst: 7 mei 2011 Geplaatst: 7 mei 2011 Hallo iedereen die mij vandaag heeft willen helpen, zag dat de vraag stelling was gesloten. Dus doe ik het maar op deze wijze! Ik doe gelukkig niets illegaals en zou dit niet willen en niet eens weten hoe dit moet! Dus GEEN SHARING VIA WAN OF WAT DAN OOK. Wist alleen niet hoe ik de info moest verstrekken dus vandaar dat er van uit werd gegaan dat het via de illegale weg was DUS NIET! Het probleem zat hem in de hoogte van de schotel die last had van de bomen nu er weer volop blad aan zit. Toch iedereen bedankt voor de aangeboden hulp! Daar ik invaliden ben heeft een vriend de schotel vanmiddag een paar meter hoger gezet en opgelost was het probleem. Met vriendelijke groet, Fred Flintstone Groetjes, Fred AXbox Premium +, 1TB interne HD WesternDigital (groen label)Triax 68cm schotel, CanaalDigitaal Duo LNB.
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 7 mei 2011 Geplaatst: 7 mei 2011 Nooit aan gedacht dat inderdaad de bomen weer mooi groen worden etc. Mooi dat het is opgelost.
Fred Flintstone Geplaatst: 7 mei 2011 Auteur Geplaatst: 7 mei 2011 Dank je wel voor de positieve reactie! Vond het behoorlijk vervelend dat er zo negatief op mijn vraag gereageerd werd! Omdat ik dus mindervaliden ben en nog niet zoveel kennis van de AZbox heb en de kaart niet zelf uit de box kon halen zonder hulp van mijn vrouw werd ik maar meteen als illegaal bestempeld!Zoals gezegd weet ik niet eens hoe het werkt het WAN sharing waar ze het over hadden laat staan dat ik weet hoe ik dit zou moeten doen en waar. Maar had ook niet gedacht dat men zo snel iemand zou veroordelen op dit mooie forum. Maar nogmaals dank je wel voor jou positief bericht! Met vriendelijke groet, Fred Flintstone Groetjes, Fred AXbox Premium +, 1TB interne HD WesternDigital (groen label)Triax 68cm schotel, CanaalDigitaal Duo LNB.
RogerDR Geplaatst: 7 mei 2011 Geplaatst: 7 mei 2011 Er zijn er bij die wel erg snel veroordelen zonder alle gegevens te kennen. Roger.
Fred Flintstone Geplaatst: 7 mei 2011 Auteur Geplaatst: 7 mei 2011 Hoi Roger, ja daar ben ik dus heden ook achter gekomen! Maar iemand veroordelen is natuurlijk wel het makkelijkst, vraag eerst eens aan iemand als hij of zij niet meteen de gewenste info kan geven wat hiervan de reden is. Kleine moeiete, groot plezier! Maar daarom ben ik dan ook blij dat er ook nog andere mensen op dit mooie forum zijn. Anders zou ik hier ook niet meer komen. Het gaat er toch overuit om elkaar te helpen waar mogelijk is. Tenminste dat had ik begrepen toen ik me registreerde. Mocht ik je vandaag niet meer spreken nog een hele fijne avond. Mvg, Fred ps, heb toch nog een vraag aan je als dat mag? Heb vandaag begrepen van mijn vriend die mijn box onderhoud het ***geen-reclame*** een beetje uit elkaar aan het vallen is. Klopt dit? En waar kan je dan straks de zenderlijsten updaten etc.? Groetjes, Fred AXbox Premium +, 1TB interne HD WesternDigital (groen label)Triax 68cm schotel, CanaalDigitaal Duo LNB.
RogerDR Geplaatst: 7 mei 2011 Geplaatst: 7 mei 2011 Fred, voor jouw ontvanger is een speciaal deel van het forum vrijgemaakt. Alle vragen over zenderlijsten en softwareversies van je AZ box kan je daar in stellen. Kijk maar even bij dat deel van sat4all en lees eerst maar even door. Er is ook een "zoeken" knop bovenaan. Die staat tussen Actieve onderwerpen en de Faq. Probeer daar ook maar al spelend hoe het werkt, je krijgt daar veel oude topics met goede antwoorden te zien. Veel plezier bij sat4all en weet dat het overgrote deel hier echt wel leuke mensen zijn. Ook een fijn WE voor jou, Roger.
Gerard 76 Geplaatst: 7 mei 2011 Geplaatst: 7 mei 2011 Waarom doe je dan zo cryptisch over je kaart? Citaat: Voor het overige kan ik je niet meer info geven over kaart etc. als je begrijpt wat ik bedoel. Met zo'n opmerking werk je zo'n situatie toch ook wel in de hand,niet? Nu kun je wel kenbaar maken hoe het eea volgens jou in elkaar zit. Had je dat in dat andere draadje gedaan dan had ie nu nog open geweest.
Fred Flintstone Geplaatst: 7 mei 2011 Auteur Geplaatst: 7 mei 2011 Hoi Roger, nogmaals dank voor je reactie en ga zeker kijken hoe het een en ander zit. Kan ik nog veel van leren hoop ik, het uitvoeren van bepaalde zaken als het verwijderen van de CD kaart bijvoorbeeld kan ik niet! En daarom kon ik de moderator heden ook niet de gevraagde info geven. Dit alles heeft alleen te maken met mijn handicap en niets anders dan dat! Ook al vinden sommige dan dat ik criptisch doe omdat ik niet op dat moment de informatie kan geven die ze nodig hadden om mij verder te kunnen helpen. Ik hoef toch zeker niet aan de grote klok te hangen wat er zoal mis is met mijn lichaam? Daarom nogmaals dank je wel voor de TIP en nog een fijn zonnig weekend. Mvg, Fred Groetjes, Fred AXbox Premium +, 1TB interne HD WesternDigital (groen label)Triax 68cm schotel, CanaalDigitaal Duo LNB.
Fred Flintstone Geplaatst: 7 mei 2011 Auteur Geplaatst: 7 mei 2011 Hoi, het is zeker niet mijn bedoeling geweest om geheimzinnig te doen over bepaalde zaken. Maar om maar meteen mijn PERSOONLIJKE situatie op een forum te moeten bespreken leek mij toch wel te ver gaan op dat moment! Sorry dat mijn opmerking verkeerd is overgekomen en daarom dan ook mijn wel gemeende excuus. Maar men had ook eerst kunnen vragen hoe en of waarom ik dat op dat moment niet kon geven, toch? Nog een fijn zonnig weekend en hoop dat het in de toekomst beter gaat de communicatie. Mvg, Fred Groetjes, Fred AXbox Premium +, 1TB interne HD WesternDigital (groen label)Triax 68cm schotel, CanaalDigitaal Duo LNB.
grondstof Geplaatst: 8 mei 2011 Geplaatst: 8 mei 2011 Snap ik 1 ding nog niet van het hele verhaal. De boom was de oorzaak plots toch? Hoe kan het dan bij je dochter in een andere woonplaats ook niet werken dan? Ook de boom plots uit de grond geschoten?
Eduard07 Geplaatst: 8 mei 2011 Geplaatst: 8 mei 2011 Origineel bericht van: grondstof Ook de boom plots uit de grond geschoten? Wandelende tak, wellicht? Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 8 mei 2011 Geplaatst: 8 mei 2011 Origineel bericht van: Eduard07 Origineel bericht van: grondstof Ook de boom plots uit de grond geschoten? Wandelende tak, wellicht? Overal komen de bomen in deze tijd in het blad. Als de schotel is geplaatst in een tijd met kale bomen, dan kan dat op meerdere plaatsen tegelijk eenzelfde probleem opleveren.
Eduard07 Geplaatst: 8 mei 2011 Geplaatst: 8 mei 2011 Origineel bericht van: Tha Great Mac Overal komen de bomen in deze tijd in het blad. Als de schotel is geplaatst in een tijd met kale bomen, dan kan dat op meerdere plaatsen tegelijk eenzelfde probleem opleveren. Dus kappen ermee? Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 8 mei 2011 Geplaatst: 8 mei 2011 Origineel bericht van: Eduard07 Dus kappen ermee? Zo denken helaas heel veel mensen. Bomen geven de omgeving karakter, net als schotels trouwens (maar dan anders).
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen