all4sat Geplaatst: 7 mei 2011 Geplaatst: 7 mei 2011 Kan deze Philips ontvanger de kanalen van canaal digitaal en tvvlaanderen opslaan, zodat je gewoon de kaartjes kan wisselen? Ik zou deze in Nederland willen gebruiken met het Nederlandse kaartje en in België met het Tvvlaanderen kaartje, kan dat zonder telkens opnieuw te scannen? Hij wordt mij momenteel aangeboden door tvvlaanderen, maar als dat niet gaat heb ik er geen zin in. geholpen worden is leuk, iemand anders kunnen helpen leuker.
Johan45 Geplaatst: 7 mei 2011 Geplaatst: 7 mei 2011 Nee, het is of het één (België) of het ander (Nederland) Dus niet en en .. Voor wat jij wil heb je twee decoders 7121/7141/8121 nodig. Vult u rustig aan !!!
all4sat Geplaatst: 7 mei 2011 Auteur Geplaatst: 7 mei 2011 Aha, bedankt voor de snelle reactie Johan. Dan ga ik dat ding maar laten staan bij hen. geholpen worden is leuk, iemand anders kunnen helpen leuker.
Johan45 Geplaatst: 7 mei 2011 Geplaatst: 7 mei 2011 Leuke handtekening all4sat, geen dank hoor graag gedaan. Vult u rustig aan !!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen