Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Gast Tha Great Mac
Geplaatst:

Ben ik nou gek, of moeten de frequenties zijn:

Low 10.7Ghz

High 12.75Ghz

Geplaatst:
Origineel bericht van: Tha Great Mac
Ben ik nou gek, of moeten de frequenties zijn:

Low 10.7Ghz
High 12.75Ghz

Jij bent gek. laugh--> KLIK <--

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

• 1 maand later...
Gast dutchharm
Geplaatst:

Al dagen volg ik de discussie over de problematiek met de samsung tv en s-2 tuner en volg alle raadgevingen maar na update van de firmware en activatie door cd blijft de astra 23 onbereikbaar.

Is het mogelijk dat ik handmatig de freq.van de transponders moet invullen?Het lijkt erop dat mijn HD abo van CD niet werkt,want alle vrije HD zenders van Dld.werken goed.Die Duitsers hebben toch nog gewonnen met hun vrije nieuwsgaring.Graag jullie reactie ,niet op de laatste zin aub.

met vr.gr.

Gast Ballspeed
Geplaatst:

Heb zelf ook een samsung maar dan de 40D6500 had eerst ook dit probleem maar nu opgelost ga naar kanaal ->satellietsysteem daarna naar lnb instellingen kijk dan welke sat je heb 19.2 of 23.5 selekter bij modus Diseqc voor astra 19.2 1/4 en voor astra 23.5 2/4 en kijken maar

PS je moet bij satellietselectie wel astra 19.2 en astra 23.5 aangevingkt hebben

Geplaatst:

Ik heb sinds deze week een Samsung UE32D5720. Daar heb ik een CI module van CanalPlus gekocht. Met de post van BallSpeed heb ik volgens mij alle kanalen. Super bedankt voor die post, dat heeft mij enorm geholpen. Nu nog 1 vraag: Is er een eenvoudige manier om ale zenders op een logische volgorde te krijgen? Nederlandse zenders eerst, zoals dat voorheen wel automatisch ging op bijv. een Philips DSX6073 schotelontvanger.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen