stuk Geplaatst: 7 mei 2011 Geplaatst: 7 mei 2011 Hallo, Ik wil een tv aanschaffen met ingebouwde C+ satelliet ontvanger van maximaal 32 inch. iemand enig idee welke tv hier het beste voor in aanmerking komt. Alvast vriendelijk dank, Denk aleer gij doende zijt en doende denk dan nog.
grunnsat Geplaatst: 8 mei 2011 Geplaatst: 8 mei 2011 Origineel bericht van: stuk Hallo, Ik wil een tv aanschaffen met ingebouwde C+ satelliet ontvanger van maximaal 32 inch. iemand enig idee welke tv hier het beste voor in aanmerking komt. Alvast vriendelijk dank, Geen idee wat je met C+ bedoeld. Bij kabel tuners heb je CI+, maar dat heb je bij mijn weten niet nodig voor Satelliet tuners, en volstaat CI. In ieder geval heb ik op een heel bekende site even gezocht naar een overzicht van TV's tot 32" met een DVB-S2 tuner voor HDTV ontvangst. Panasonic heeft er 3, Philips 1, en Samsung 10.
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 8 mei 2011 Geplaatst: 8 mei 2011 TS bedoelt ongetwijfeld C+ (Canal+), waarmee hij CDS aanduidt.
grunnsat Geplaatst: 8 mei 2011 Geplaatst: 8 mei 2011 Aha, maar dat is toch alleen maar afhankelijk van de juiste CAM in de TV?
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 8 mei 2011 Geplaatst: 8 mei 2011 Feitelijk komt het erop neer dat TS een tv wil met een DVB-S(2) tuner erin, welke gaat werken met de signalen van CDS. Of het kaartje er direct in kan, dan wel middels een CAM is volgens mij niet relevant.
grunnsat Geplaatst: 8 mei 2011 Geplaatst: 8 mei 2011 Denk ik ook niet, alleen zal iemand hem moeten vertelen wat de beste CAM is als hij die nodig heeft. Iedere TV uit dat lijst zal dan gebruikt kunnen worden, de prijzen variëren van nog geen €400 tot iets minder als €1100.
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 8 mei 2011 Geplaatst: 8 mei 2011 En dat betekent... in galop naar de winkel
Eduard07 Geplaatst: 8 mei 2011 Geplaatst: 8 mei 2011 Origineel bericht van: stuk Hallo, Ik wil een tv aanschaffen met ingebouwde C+ satelliet ontvanger van maximaal 32 inch. iemand enig idee welke tv hier het beste voor in aanmerking komt. Alvast vriendelijk dank, Ik denk dat je in de richting van een Technisat tv moet zoeken. Die zijn voor de Duitse markt en erg gericht op satellietontvangst. Die tv's zijn ook in Nederland te koop. Heb ze gisteren nog zien staan bij een satshop in het noorden. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
grunnsat Geplaatst: 8 mei 2011 Geplaatst: 8 mei 2011 Technisat heeft een Nederlandse vertegenwoordiging, en zelfs Nederlandse versies van die TV's: TechniLine 32 HD BeNeLux Edition
Eduard07 Geplaatst: 8 mei 2011 Geplaatst: 8 mei 2011 Origineel bericht van: grunnsat Technisat heeft een Nederlandse vertegenwoordiging, en zelfs Nederlandse versies van die TV's:TechniLine 32 HD BeNeLux Edition Wij Grunnigers hoeven niet zover te zoeken, hoor! Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
grunnsat Geplaatst: 8 mei 2011 Geplaatst: 8 mei 2011 Dat weet ik, maar ik vraag mij wel af of die Technisat iets kan bieden dat die andere 14 meer gangbare toestellen niet hebben.
stuk Geplaatst: 8 mei 2011 Auteur Geplaatst: 8 mei 2011 Wat ik bedoel is inderdaad het kunnen ontvangen van minimaal 3 satelietten (astra 1, 2 en 3) eventueel ook nog een HHD voor het kunnen opnemen. Tv moet dan denk over een CI of CI+ beschikken. weet iemand de toegevoegde waarde van de + achter de CI? Alvast dank, Denk aleer gij doende zijt en doende denk dan nog.
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 8 mei 2011 Geplaatst: 8 mei 2011 Met de plus zijn beperkende dingen mogelijk zoals bv niet zappen tijdens reclame... Dat soort dingen. Niet zo lief dus.
stuk Geplaatst: 8 mei 2011 Auteur Geplaatst: 8 mei 2011 Ik kom ook regelmatig de melding DVB-T C en S tegen, is dit ook nog van belang voor satelliet ontvangst, of is een CI-slot voldoende? Denk aleer gij doende zijt en doende denk dan nog.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen