Ga naar inhoud


[Premium+ HD] Ziggo zenders toevoegen aan AZbox Premium+ met interne HD?


Fred Flintstone

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

heb een vraagje daar ik nog geheel nieuw ben in deze wereld.

Tevens zal ik om eventuele problemen te voorkomen maar gelijk vertellen dat ik zwaar mindervaliden ben en niet altijd instaat ben gelijk de juiste of gevraagde info te geven.

Ik heb een AZbox Premium HD+ met extra tuner kaart voor Zigo zenders.

Is er misschien een soort van handleiding of kan en wil mij iemand uitleggen hoe ik de zenderlijst van Ziggo moet installeren?

Alvast mijn hartelijke dank voor uw begrip en eventuele hulp!

Mvg, Fred confused

Groetjes,

Fred

AXbox Premium +, 1TB interne HD WesternDigital (groen label)Triax 68cm schotel, CanaalDigitaal Duo LNB.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo,

 

Hierbij een quote van een ander forum:

 

door Guardian » vr 04 maart 2011, 14:18

 

Allemaal leuk als je alleen kabel gebruikt maar zodra je kabel en sat gebruikt is het verhaal weer anders.

Frequenties op sat veranderen veelvuldig, dus als je een nieuwe satlijst download benj je je kabel weer kwijt.

 

Ik zal mijn satlijsten voortaan voorzien van aparte DVBCa bestanden gemaakt per regio en de naam zal hetr nummer zijn van je gebied maw

 

Voor Groningen wordt het dan:

 

DVBCa_9700.dat

 

Dat zal het scannen van de kabellijsten eenvoudiger maken je slecteerd gewoon de DVBCa file voor jouw gebied.

Ben druk doende om die files aan te maken met de specifieke frquenties erin

 

p.s Je hebt allen de allchannels en de DVBCa nodig idd ( dus ook de DVBCa daar staan de frequenties in nl )

 

Verder mag ik hier niet op in gaan en linken mag ook niet.

 

Greetz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede morgen,

dank je voor je bericht!

Heb je misschien ook een soort van handleiding hoe een en ander geinstalleerd moet worden? Ben zoals gezegd nieuw en heb nog heel veel te lezen en leren. Dat is mijn enige geluk dat ik daar wel de tijd voor heb.

Voor het ophalen van jou bestanden hoe kunnen we dat oplossen als er geen link en zo geplaatst mag worden?

Zie graag je berichtje tegemoed.

 

Mvg, Fred

Groetjes,

Fred

AXbox Premium +, 1TB interne HD WesternDigital (groen label)Triax 68cm schotel, CanaalDigitaal Duo LNB.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede middag,

is het misschien wel mogelijk om ze via een p.m. naar mij toe te mailen?

Ik weet echter niet of dit kan of mag maar het zou wel heel fijn zijn als dit mogelijk zou zijn.

Zou je dan eventueel ook de link willen toevoegen waar ik de zenderlijsten kan downloaden?

Mvg, Fred

Groetjes,

Fred

AXbox Premium +, 1TB interne HD WesternDigital (groen label)Triax 68cm schotel, CanaalDigitaal Duo LNB.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Tha Great Mac,

zou je misschien iets meer details kunnen geven waar naar ik op moet zoeken?

Het zijn zoveel pagina's dat ik door de bomen het bos niet kan vinden. Ook veel onderwerpen gaan over de Dreambox en ik heb een AZbox.

Maar in ieder geval bedankt voor je berichtje.

Groetjes, Fred

Groetjes,

Fred

AXbox Premium +, 1TB interne HD WesternDigital (groen label)Triax 68cm schotel, CanaalDigitaal Duo LNB.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...