Loui (K) Geplaatst: 8 mei 2011 Geplaatst: 8 mei 2011 Ik vraag me af of er een betere firmware is dan de standaart Firmware die nu op de HTC Desire HD zit.Ik vind dat somige dingen niet goed werken en mijn batterij is ook snel leeg vind ik.
Harley Geplaatst: 8 mei 2011 Geplaatst: 8 mei 2011 Als het er is, moet je ff op XDA developers googlen. VU+ Duo2 - PrismCube
Icon Geplaatst: 12 mei 2011 Geplaatst: 12 mei 2011 Momenteel wordt Android 2.3.3 (gingerbread) uitgerold voor de HD. Die werkt (voor mij) net even prettiger, en ik heb het idee dat de batterij ook langer meegaat. De Titanic was gebouwd door professionals. De Ark door amateurs!
Satfreakholl Geplaatst: 27 mei 2011 Geplaatst: 27 mei 2011 voor je het doet bedenk wel dat met Android 2.3.3 (gingerbread) de ontvangst vooral van wifi een stuk achter uit gaat
Loui (K) Geplaatst: 29 mei 2011 Auteur Geplaatst: 29 mei 2011 Origineel bericht van: Icon Momenteel wordt Android 2.3.3 (gingerbread) uitgerold voor de HD. Die werkt (voor mij) net even prettiger, en ik heb het idee dat de batterij ook langer meegaat. Toen ik deze topic opende vroeg ik of er wat beters was,paar dagen later kreeg ik automatisch een volledige update van HTC naar Android 2.3.3. Ik moet zeggen dit werkt prima en ziet er ook veel mooier uit vind ik.Ik laat het nu even zo.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen