TDCI-racer Geplaatst: 8 mei 2011 Geplaatst: 8 mei 2011 Ik heb een vreemd probleem met de DM 800 HD SE Om picons te kunnen tonen maak ik gebruik van een USB-stick. Als ik de picons download en activeer in het OSD dan werkt dit prima. Bij compleet uitzetten en opnieuw opstarten is de gehele USB stick niet meer zichtbaar en kan je hem in het OSD menu niet meer selecteren. Als de dreambox aanstaat en je haalt de USB stick eruit en plaats hem weer terug dan kan ik hem wel weer selecteren. Ik heb nu al drie USB sticks geprobeerd van diverse merken. Wat is hier nu het probleem ?? Oja de USB stick is van Kingston en is 4 Gb groot USB2 compitible
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 8 mei 2011 Geplaatst: 8 mei 2011 Het lijkt erop dat die stick(s) niet automatisch worden gemount bij opstarten. Denk dat dat de eerste zoekrichting moet zijn.
TDCI-racer Geplaatst: 8 mei 2011 Auteur Geplaatst: 8 mei 2011 Origineel bericht van: Tha Great Mac Het lijkt erop dat die stick(s) niet automatisch worden gemount bij opstarten. Denk dat dat de eerste zoekrichting moet zijn. Hoe kan ik dit instellen/aanpassen of uberhaupt inzien. De image die ik erop heb staan is Newnigma
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 8 mei 2011 Geplaatst: 8 mei 2011 Dat weet ik dan weer net niet, misschien eerst een ander image proberen?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen