Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Jazeker wel, ook openpli2 heeft er last van.

2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)

• Reacties 38
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

is het niet zo dat je voor dergelijke gevallen het best een backup maakt met die backup plugin vooraleer een update te doen?

dan kun je nog terug naar de vorige versie als je lip async constateert.

of enkel de drivers terug zetten?

ciao

Eleanor

Blancmange

Geplaatst:

Nee, die backupplugin (nfibackup) wil niet (meer) naar een nas schrijven maar ik heb wel autobackup aktief. Maar ik til er niet zo zwaar aan, de lipssync issue is er niet altijd en meestal helpt het wel om even naar een andere zender te switchen. Meestal treedt het bij mij op na het kijken naar een opname.

2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)

• 3 weken later...
Geplaatst:

En nog steeds geen oplossing.

Iedereen, inclusief Dream zelf, is het blijkbaar volstrekt normaal gaan vinden dat je na het stoppen van een timeshift of opname even heen en weer moet zappen om het geluid weer in sync te krijgen? Niet te geloven dit. frown

Geplaatst:

Ik maak me nog meer zorgen wat betreft dreamboxen...

Zeker omdat je hier: http://git.opendreambox.org/ dagelijks aktiviteit zag en nu al iets meer dan een maand maar 1 aktiviteit inmiddels al meer dan twee weken geleden.

Dit vind ik in ieder geval zeer verdacht. Wat ik er van moet vinden??? Ik zou het niet weten...

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:

@Littlesat, worst case scenario, zou dat een mogelijk failissement kunnen betekenen en dat DM al mensen op bepaalde posten (software ontwikkeling) heeft weggehaald? Of ga ik nu veel te ver?

Ik hoop dan dat ik m'n box nog kan terugflashen naar vóór de lipsync. smile

Geplaatst:
Origineel bericht van: Catastrofus
Maar ik til er niet zo zwaar aan

DreamMultimedia schijnbaar ook niet. smile (gezien de tijd die het al duurt om tot een oplossing te komen, if ever)
Geplaatst:

Ben het helemaal zat nu en heb een Newnigma image van januari er in gezet.

Wát een verademing. Eindelijk verlost van dat gekloot met die lipsync.

Heb overigens in eerste instantie geprobeerd om de Nightlybuild Pli van 22/1 te flashen maar daarmee start de 8000 niet op. Vandaar Newnigma en dat gaat goed.

Ik lees 't wel weer ooit een keer als die prutsers in Duitsland hun drivers weer in orde hebben, tot dan geen updates meer voor mij!

Geplaatst:

Tja, destijds in Januari was er inderdaad een bug in de drivers die het opstarten kon belemmeren.... daar weten we bij PLi alles van.... Maar een PLi van ergens in maart??? die moet het volgens mij wel doen.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:

En als je nu drivers van DMM van maart (na die dvr device upgrade) terug zet in een Pli image van nu?

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen