Littlesat Geplaatst: 1 juli 2011 Geplaatst: 1 juli 2011 Vreemd dat het zolang duurt voordat de drivers gefixt zijn... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Apple740 Geplaatst: 1 juli 2011 Auteur Geplaatst: 1 juli 2011 We hadden dit jaar het opstartprobleem, het willekeurig crashen, lipsync, tal van vrij kritische zaken die eenvoudig op te merken zijn dus gewoon nooit in release drivers mogen zitten. Het lijkt er op dat ze volledig de weg kwijt zijn.
Apple740 Geplaatst: 11 juli 2011 Auteur Geplaatst: 11 juli 2011 Ik zie net op de website van DreamMultimedia dat de laatste officiële firmware release van 18 december vorig jaar is. Dus eigenlijk kan ik Dream niet eens iets kwalijk nemen maar zou je met een vinger kunnen wijzen naar de image bakkers die blindelings onofficiële drivers gebruiken. Op z'n minst zouden de goede drivers (die van 18/12) als een extra'tje in de Openpli feed geplaatst dienen te worden zodat je daar op terug kunt vallen of wordt dat moeilijk?
Gast MiLo Geplaatst: 11 juli 2011 Geplaatst: 11 juli 2011 Ik denk dat je met die drivers niet eens beeld meer hebt, vanwege die bug in de security (TPM) code.
Apple740 Geplaatst: 11 juli 2011 Auteur Geplaatst: 11 juli 2011 Is het overigens niet zorgelijk te noemen dat DM al bijna 7 maanden geen officiële firmware meer heeft uitgebracht, of is 1 á 2 maal per jaar een normale release frequentie?
Wouterdevries Geplaatst: 5 augustus 2011 Geplaatst: 5 augustus 2011 Hallo Ik heb sinds een paar weken ook een dream8000 Komt er nog een keer een oplossing voor dit probleem? Ik heb een week terug een ticket aangemaakt bij dream maar die is nu gesloten met de mededeling dat mijn melding niet klopt...... Lekker verhaal voor de duurste settopbox die ik ooit gekocht heb. Iemand anders misschien een oplossing?
Gast MiLo Geplaatst: 5 augustus 2011 Geplaatst: 5 augustus 2011 Ruim een maand geleden gepost in deze thread: Origineel bericht van: Littlesat Ik maak me nog meer zorgen wat betreft dreamboxen... Zeker omdat je hier: http://git.opendreambox.org/ dagelijks aktiviteit zag en nu al iets meer dan een maand maar 1 aktiviteit inmiddels al meer dan twee weken geleden. Dit vind ik in ieder geval zeer verdacht. Wat ik er van moet vinden??? Ik zou het niet weten... En nog steeds niks. We hopen maar dat ze gewoon druk met introductie van de nieuwe modellen bezig zijn.
Apple740 Geplaatst: 6 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 6 augustus 2011 Het zou mij niets verbazen als Dream is gestopt met open Enigma en expirimentele drivers e.d., om VU en CT niet in de kaart te spelen. Voortaan dus alleen nog maar officiële firmware releases op de homepage van Dream zelf? (waar de lip sync bug dus niet in zit )
Apple740 Geplaatst: 8 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 8 augustus 2011 Ik kwam op een Duits forum een work-around tegen voor de lip-sync bug. Open telnet en voer in: Code: echo 2328 > /proc/stb/vmpeg/0/pcr_offset_h264 Dit blijft werken totdat je een update/reboot doet. (Met enkel Enigma2 herstarten blijft het wel werkzaam) Misschien iets voor het Pli team om dit in te bakken zolang Dream nog geen oplossing heeft?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen