Gast efronic Geplaatst: 8 mei 2011 Geplaatst: 8 mei 2011 het volgende is mijn situatie: Ik heb db 800 hd in huis. deze is aangesloten op mijn parabool schotel en 2 lnb's. Ik wil zowel 19.2 als 23.5 ontvangen. alleen 23.5 pakt ie. tussen de lnb's zit een switch. Ligt het aan mijn instellingen op de db of de lnb?. de lnb die niets doorgeeft is de volgende: Deze heeft het altijd gedaan voor zover ik weet. de 23.5 lnb is de volgende: Mijn ontvangst instellingen zijn: Het vage is dat ik bij de signaalzoeker alleen op 19.2 iets vind/de db iets aangeeft. Ik ga ervan uit dat dit een software foutje is. het volgende wordt aangegeven: Heb ik nou een fout gemaakt in mijn db instellingen of is de lnb misschien verkeerd/kapot. Met de signaalzoeker tussen de lnb en de reciever pakt ie verder wel de frequentie en goed ook..wat zou het kunnnen wezen? Alvast bedankt. mvrg, Efronic
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 8 mei 2011 Geplaatst: 8 mei 2011 Allereerst de vraag: Heb je op 23.5E beeld? Het zien van signaalsterkte is niet genoeg namelijk. Corresponderen de DiSecq instellingen in je box met de werkelijkheid van de aansluitingen? Wat voor switch heb je?
Eduard07 Geplaatst: 8 mei 2011 Geplaatst: 8 mei 2011 Origineel bericht van: efronic Heb ik nou een fout gemaakt in mijn db instellingen of is de lnb misschien verkeerd/kapot. Met de signaalzoeker tussen de lnb en de reciever pakt ie verder wel de frequentie en goed ook..wat zou het kunnnen wezen? Alvast bedankt. mvrg, Efronic Even terug naar het begin: als je achter de schotel staat, zit de lnb voor Astra 1 links en die voor Astra 3 rechts. In spiegelbeeld gemonteerd, dus. Heb je dat zo gedaan? Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Gast efronic Geplaatst: 9 mei 2011 Geplaatst: 9 mei 2011 Ik heb 3 opties,links (midden in mijn geval) astra 3(23.5) en rechts astra 1(19.2) de switch is een Emitor AB Hier een foto van de schotel:
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 9 mei 2011 Geplaatst: 9 mei 2011 Origineel bericht van: efronic links (midden in mijn geval) astra 3(23.5) en rechts astra 1(19.2) Da's dus niet goed... A1 moet aan de andere kant van het midden zitten.
Gast efronic Geplaatst: 9 mei 2011 Geplaatst: 9 mei 2011 .....Oke.. dat is dan mooi dom van mij haha.. ga het direct testen.. laat het zo weten .
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 9 mei 2011 Geplaatst: 9 mei 2011 Zo zie je maar weer, een fotootje kan echt helpen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen