Beheerder Michel Geplaatst: 16 mei 2011 Beheerder Delen Geplaatst: 16 mei 2011 Als het zo zou werken zou Dream Multimedia Enigma van naam moeten veranderen. Michael Cretu gebruikte deze naam 23 jaar geleden al Gelukkig werkt het niet zo. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
smoking Geplaatst: 16 mei 2011 Delen Geplaatst: 16 mei 2011 Dat weet ik ook wel , maar af en toe mogen we er toch een graptje tussensteken . Ps , en nu terug on-topic ... . vu+ ULTIMO, SAB titan II, triax 88 cm , multi feed houder triax , 4 vizyon quad lnb's 0,1dB , astra1,2,3, hotbird Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Duolist Geplaatst: 16 mei 2011 Delen Geplaatst: 16 mei 2011 Origineel bericht van: smoking af en toe mogen we er toch een grapje tussen steken Graag zelfs..... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JosFop4Sat Geplaatst: 16 mei 2011 Delen Geplaatst: 16 mei 2011 De nieuwste ontvanger van Vu+, de Uno, is enig, Ma! You can never solve a problem on the level on which it was createdGroeten, JosVU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast georgiosolos Geplaatst: 17 mei 2011 Delen Geplaatst: 17 mei 2011 Tja dit is een storm in een glas water. Satco heeft inmiddels haar folders al aangepast. Met spreekt nu van: OpenLinux (E2). Op het moment dat men geld gaat verdienen met rechtszaken begint het begin van het einde. Netscape begon ook met rechtszaken tegen microsoft en de rest is historie. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Duolist Geplaatst: 17 mei 2011 Delen Geplaatst: 17 mei 2011 Origineel bericht van: georgiosolos Tja dit is een storm in een glas water. Satco heeft inmiddels haar folders al aangepast. Met spreekt nu van: OpenLinux (E2). Precies, dat was zo gepiept, evenals het aanpassen van de fabrieksfirmware. Daar maakt ook echt helemaal niemand drukte om (behalve DM blijkbaar). Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noud Geplaatst: 18 mei 2011 Delen Geplaatst: 18 mei 2011 Ik durf eigenlijk wel te stellen dat Enigma zijn popularitijd voor het grootste deel te danken heeft aan de ondersteuning van diverse softcam's. Erger nog mijn VU+ doet het bagger met een echte Cam. Helaas zijn softcams nu ook niet het school voorbeeld van patent eerbiediging . VU+ duo&duo2 Visiosat astra 1,2,3 & hotbird & DVB-T FTAGroetjes Noud Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cobus R Geplaatst: 18 mei 2011 Delen Geplaatst: 18 mei 2011 Dat heb ik ook al heel vaak aangegeven als CCcam er niet was geweest was Dream allang failliet geweest. Maar ben er dan ook nog steeds van overtuigd dat CCcam van Dream komt je mag het alleen niet zeggen. eigenlijk hebben ze wel gelijk met de naam maar zelf zijn ze ook niet fair want ze nemen wel erg veel geld voor een fta ontvangertje want met org soft zonder Cam is het gewoon niks en kun je er ook niet veel mee. De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tonskidutch Geplaatst: 18 mei 2011 Delen Geplaatst: 18 mei 2011 Citaat: Dat heb ik ook al heel vaak aangegeven als CCcam er niet was geweest was Dream allang failliet geweest. Maar ben er dan ook nog steeds van overtuigd dat CCcam van Dream komt je mag het alleen niet zeggen. eigenlijk hebben ze wel gelijk met de naam maar zelf zijn ze ook niet fair want ze nemen wel erg veel geld voor een fta ontvangertje want met org soft zonder Cam is het gewoon niks en kun je er ook niet veel mee. als zij (DMM) zich inlaat met bepaalde plugin ontwikkelaars die geèntameerd werden door haar (DMM) om enkel Genuine Dreambox plugins op enkel Dreambox te laten werken echter die plugin ontwikkelaars zogenaamde key's aan niet dreambox gebruikers levert om "de zogenaamde clones gelijk de VU+ of ClarkTech" op data servers van die ontwikkelaar te kunnen aanmelden voor een mediathek misbruik dat enkel die key's NA een donatie aan die ontwikkelaar is geleverd worden ook de grote spelers wakker (diegene die de mediathek oorspronkelijk ter beschikking stellen en alle auteur rechten en verspreidingsrechten er op hebben) als die grote spelers in de gaten krijgen dat genuine dreambox zulks mogelijk maakt middels DMM ondersteunde en gevorderde plugins misbruik te maken, zal er een heftige strijd ontstaan die eerder ook al een keer of zo voor de rechter eindigde hetgeen ertoe kan leiden dat de dreambox enkel binnen duitsland met een dergelijk genuine dreambox plugin mag worden gebruikt goodby export... (zou kunnen) ciao Thunderstruck ACDC 1 maal per maand Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lithion Geplaatst: 18 mei 2011 Delen Geplaatst: 18 mei 2011 Uh? Naast CCCam zijn er toch nog andere soft cams? Ik denk echt wel niet dat je het succes van DMM mag linken aan CCCam, maar eerder aan het open karakter van de box. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cobus R Geplaatst: 18 mei 2011 Delen Geplaatst: 18 mei 2011 Ik denk van wel voor meer dan 80% want sinds de CCcam er is heeft hij een echte boost gehad in de verkopen en dergelijke De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dennis DaMenaCe Geplaatst: 18 mei 2011 Delen Geplaatst: 18 mei 2011 Voor CCcam had je ook de SCam. Deze heb ik nog gebruikt toen ik net een DM7000 had aangeschaft. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Beheerder Michel Geplaatst: 19 mei 2011 Beheerder Delen Geplaatst: 19 mei 2011 Origineel bericht van: Cobus R Ik denk van wel voor meer dan 80% want sinds de CCcam er is heeft hij een echte boost gehad in de verkopen en dergelijke Toen er nog helemaal geen softcam met cardsharing was, verkocht de Dreambox ook al als een dolle. Juist de open source structuur en de netwerk aansluiting hebben voor de hoge verkoop cijfers gezorgd. Uiteraard heeft cccam daar aan mee geholpen, maar voor ccam was er scam, radegast, newcamd, gbox, newcs enz. die allen toen minimaal net zo populair waren. Je zou ook kunnen stellen dat zonder dreambox cccam nooit zo populair zou zijn geweest De dreambox was er immers al ruim 4 jaar eerder. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Littlesat Geplaatst: 19 mei 2011 Delen Geplaatst: 19 mei 2011 Citaat: Je zou ook kunnen stellen dat zonder dreambox cccam nooit zo populair zou zijn geweest De dreambox was er immers al ruim 4 jaar eerder. HiHi... Inderdaad.... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
vGnp Geplaatst: 19 mei 2011 Delen Geplaatst: 19 mei 2011 Origineel bericht van: Michel Juist de open source structuur en de netwerk aansluiting hebben voor de hoge verkoop cijfers gezorgd En, in ieder geval voor mij belangrijk, het ongecodeerd opslaan van opnames. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen