KlmYYZ Geplaatst: 9 mei 2011 Geplaatst: 9 mei 2011 Ben niet helemaal duidelijk geweest bij een eerde post (opnemen van een opname), ik zou graag uit opgenomen films die op mijn DM staan stukjes wilen knippen die ik dan bewaar om vervolgens op een disk te branden of te bewaren op de DM en de rest van de film(s) te verwijderen, dus juist de stukjes die ik eruit knip die wil ik bewaren, met Moviecut haal je juist de stukjes die je niet wil, zodat je een film krijgt die geen reklame bevat bijv. Thx, klmyyz
vGnp Geplaatst: 9 mei 2011 Geplaatst: 9 mei 2011 Dan dus gewoon: - Naar de filmlijst gaan - Cutlist editor selecteren - Naar het begin van zo'n stukje gaan - Verwijder voor deze positie kiezen - Naar het eind van zo'n stukje gaan - Verwijder achter deze positie kiezen - Met exit 1 niveau hoger gaan - Execute cuts kiezen - Advanced cut specification kiezen - Naampje geven (bestandsnaam en titel) - OK kiezen - Na successfully cut melding bevestigen met OK - exit doen om weer in de lijst te komen - TV toets indrukken om de lijst te vernieuwen - Uitgekopieerde stukje met een blij gezicht bekijken vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
DeBeek Geplaatst: 9 mei 2011 Geplaatst: 9 mei 2011 en hoe doe je dan een tweede en derde stukje uit dezelfde opname ??
vGnp Geplaatst: 9 mei 2011 Geplaatst: 9 mei 2011 Origineel bericht van: DeBeek en hoe doe je dan een tweede en derde stukje uit dezelfde opname ?? Dat had ik al eens uitgelegd aan TS, hier ook voor jou de info: --> KLIK <-- vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
DeBeek Geplaatst: 9 mei 2011 Geplaatst: 9 mei 2011 Ik weet wel hoe het moet hoor.. (En volgens mij had je dat in een posting van Con geplaatst en niet bij deze TS.) maar deze TS schijnbaar niet,, en aangezien hij vraagt hoe je meerdere stukjes uit een opname kan halen, klopt bovenstaande verhaal niet.. Had je beter meteen de link naar je eerdere antwoord kunnen geven. is dan wat minder verwarrend ook voor anderen die dit als eerste lezen.
vGnp Geplaatst: 9 mei 2011 Geplaatst: 9 mei 2011 Origineel bericht van: DeBeek maar deze TS schijnbaar niet,, en aangezien hij vraagt hoe je meerdere stukjes uit een opname kan halen, klopt bovenstaand verhaal niet.. Jawel, maar dan per stukje. Origineel bericht van: DeBeek Had je beter meteen de link naar je eerdere antwoord kunnen geven De verwarring komt vooral omdat TS dit draadje nieuw gestart is i.p.v. in de vorige: --> KLIK <-- verder te gaan. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
KlmYYZ Geplaatst: 9 mei 2011 Auteur Geplaatst: 9 mei 2011 Hey man daar ben ik weer, gisteren geprobeerd en ik heb wel het eerste stukje, maar ben daarna de rest van de film kwijt, of ik moet als ik bijv 5 stukjes uit 1 film wil knippen deze film 5x een kopie moet maken, ik dacht dat er een easier way was om gewoon meerdere stukjes te knippen en de rest van de film te verwijderen. vGpn weer bedankt voor de moeite.
vGnp Geplaatst: 9 mei 2011 Geplaatst: 9 mei 2011 Het is jammer dat je in Amsterdam woont, anders kwam ik je het een keer uitleggen, en voordoen. Het gaat precies zoals ik eerder heb uitgelegd. En ik zou (persoonlijk) nooit de optie Replace the original movie with the cut movie nemen, dus als je dat niet gedaan hebt moet het origineel nog steeds beschikbaar zijn voor de volgende Moviecut. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
KlmYYZ Geplaatst: 10 mei 2011 Auteur Geplaatst: 10 mei 2011 Heb een stukje film opgenomen en ga daarmee experimenteren, ik laat je weten of het deze keer wel gelukt is. Thx
vGnp Geplaatst: 10 mei 2011 Geplaatst: 10 mei 2011 Origineel bericht van: KlmYYZ Heb een stukje film opgenomen en ga daarmee experimenteren, ik laat je weten of het deze keer wel gelukt is. Thx Succes! vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
johnybegood Geplaatst: 10 mei 2011 Geplaatst: 10 mei 2011 Een vraag/opmerking. Origineel bericht van: vGnp Dan dus gewoon: - Naar de filmlijst gaan - Cutlist editor selecteren - Naar het begin van zo'n stukje gaan - Verwijder voor deze positie kiezen - Naar het eind van zo'n stukje gaan - Verwijder achter deze positie kiezen Tot hier werkt het bij mij ook zo, als ik exit druk gaat ie terug naar de bestanden lijst en zijn de cuts gemaakt in het zelfde bestand dus over schreven. Origineel bericht van: vGnp - Met exit 1 niveau hoger gaan - Execute cuts kiezen - Advanced cut specification kiezen - Naampje geven (bestandsnaam en titel) - OK kiezen - Na successfully cut melding bevestigen met OK - exit doen om weer in de lijst te komen - TV toets indrukken om de lijst te vernieuwen - Uitgekopieerde stukje met een blij gezicht bekijken vGnp Dit laatste stuk krijg ik helemaal niet te zien. Ik heb OpenPLI 2 er op staan zou het kunnen zijn dat hierin een andere (uitgeklede) versie van Cutlist editor draait. Groeten Jan VU+ Ultimo 4K & Zgemma H7 & Et10000 OpenPLI 9 R
vGnp Geplaatst: 10 mei 2011 Geplaatst: 10 mei 2011 Origineel bericht van: johnybegood Ik heb OpenPLI 2 er op staan zou het kunnen zijn dat hierin een andere (uitgeklede) versie van Cutlist editor draait. Cutlist editor zit al heel lang in de image "af fabriek", als ik het goed weet. Anders Holst heeft pas veel later de Moviecut plugin geschreven, om die cuts ook daadwerkelijk uit te voeren. Ik heb daarnaast ook nog de Movieretitle plugin geinstalleerd staan, misschien komt die naamgeving functionaliteit daar wel uit. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
vGnp Geplaatst: 10 mei 2011 Geplaatst: 10 mei 2011 Origineel bericht van: vGnp Ik heb daarnaast ook nog de Movieretitle plugin geinstalleerd staan, misschien komt die naamgeving functionaliteit daar wel uit Ik heb het even opgezocht: Movieretitle is ook door Anders Holst geschreven, dus de kans dat die plugins samenwerken lijkt me heel groot. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
johnybegood Geplaatst: 10 mei 2011 Geplaatst: 10 mei 2011 OK, bedankt ik denk dat ik die dan maar eens installeer en probeer. Groeten Jan VU+ Ultimo 4K & Zgemma H7 & Et10000 OpenPLI 9 R
vGnp Geplaatst: 10 mei 2011 Geplaatst: 10 mei 2011 Origineel bericht van: johnybegood OK, bedankt ik denk dat ik die dan maar eens installeer en probeer. Daarnaast heb ik (ook van dezelfde auteur) de Reconstruct AP/SC plugin geïnstalleerd staan, want ik had nog hele ladingen opnames waarvan ik alleen het .ts bestand nog had, en daar kun je pas in snijden als de .ap en .sc bestanden ook aanwezig zijn. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen