Luud Geplaatst: 9 mei 2011 Geplaatst: 9 mei 2011 Wat kan ik het beste aanschaffen, een USB disk of een e-sata harddisk en waar moet ik letten als ik een van de twee aanschaf? Rebox 8000HD PVR L1.54 FW 1.09.90 ,WD MyBookLive + WD Elements 750GB usb device, Aston Wamba311 Triax TDS 88 2LNB's 19,2E+28,2E+31,5E
Gast catw Geplaatst: 9 mei 2011 Geplaatst: 9 mei 2011 Zelf zou ik een WD passpoort nemen, deze kan je n.l. ook gelijk aan je computer koppelen indien je de rebox niet in je netwerk hebt opgenomen.
De_Perre Geplaatst: 9 mei 2011 Geplaatst: 9 mei 2011 of een disk en enclosure. langs andere kant, voor de prijzen moet je het tegenwoordig niet meer laten om een voorgemaakte externe disk te kopen... Misschien wel opletten en kijken of de disk eventueel een externe power supply heeft. Kwestie van mogelijke problemen met de Rebox te vermijden. *EDIT* om te antwoorden voor de keus e-sate/USB: indien je op je PC e-sate poorten hebt, kan je denk ik beter hiervoor kiezen. Staat me voor dat de transfer rate iets hoger ligt. Maar je hebt soms ook al externe HD's of enclosures die beide ondersteunen... [Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x] [TVV Basic+] - [CD TopHD]Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...
Luud Geplaatst: 10 mei 2011 Auteur Geplaatst: 10 mei 2011 Ik heb via m'n zoon een WD Elements SE 750GB USB2.0 Portable Hard Drive te leen.Nu zag ik in de gebruiksaanwijzing dat de USB aansluiting FAT32 geformatteerd moet zijn.Ik heb dat met de eerste 32Mb gedaan op mijn PC. Toen heb ik dat ook gedaan met de volgende 32Mb van de 750Gb. maar is het nu de bedoeling dat ik zo de hele schijf met 32Mb partitie maak om op te kunnen nemen? en hoe zie ik waar ik het e.e.a. opgenomen heb? Rebox 8000HD PVR L1.54 FW 1.09.90 ,WD MyBookLive + WD Elements 750GB usb device, Aston Wamba311 Triax TDS 88 2LNB's 19,2E+28,2E+31,5E
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen