Gast zoiets Geplaatst: 9 mei 2011 Geplaatst: 9 mei 2011 goededag is een antenne motor(schotel dus) te resetten ! die van mij blijft op een bepaald punt heen en weer gaan en is alleen te stoppen door de ontvanger uit te zetten , hij doet dit trouwens met elke ontvanger die ik er op aan sluit . iemand een idee hoe ik dit zou kunnen oplossen. alvast bedankt !
satencom Geplaatst: 9 mei 2011 Geplaatst: 9 mei 2011 Wat is het merk van de motor en type Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Gast zoiets Geplaatst: 9 mei 2011 Geplaatst: 9 mei 2011 bbedankt voor de reactie , het is een manhatum , type weet ik niet maat hij ziet er net zo uit als stab h20h(of zoiets) ik had hem al een poos en wist niet meer waarom hij in de schuur lag , nu wel dus.
satencom Geplaatst: 9 mei 2011 Geplaatst: 9 mei 2011 Bekijk de motor even of je ook een reset knop kunt vinden Ik zou het niet weten of er een reset op zit, bij dit type Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Gast zoiets Geplaatst: 10 mei 2011 Geplaatst: 10 mei 2011 volgens mij kan je dat niet via de motor zelf want behalve de antenne aansluiting zit er niets waar je iets mee kan . maar bedankt , ik denk dat er maar een nieuwe tegen aan gooi of een andere schotel neer zet een t90 of de big-sat.
satencom Geplaatst: 10 mei 2011 Geplaatst: 10 mei 2011 Jammer dat het niet gelukt is ,maar als je nieuwe schotel koopt, dan kocht ik een t90 Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
chellohacker Geplaatst: 10 mei 2011 Geplaatst: 10 mei 2011 Origineel bericht van: zoiets goededag is een antenne motor(schotel dus) te resetten ! die van mij blijft op een bepaald punt heen en weer gaan en is alleen te stoppen door de ontvanger uit te zetten , hij doet dit trouwens met elke ontvanger die ik er op aan sluit . iemand een idee hoe ik dit zou kunnen oplossen. alvast bedankt ! Jawel, als het goed is heb je in het menu een optie goto "0" hiermee kan je de positie van de schotel, mits goed uitgelijnd op pal zuid zetten. "bepaald punt heen en weer gaan" In dit geval zou het kunnen dat de Diseq chip, kaduk is. Er wordt nl o.a. met een 22KHZ signaal gewerkt, maar dat moet je even nalezen, of op wiki zoeken. Wat je dus eigenlijk nodig heb is een Diseq test app. Misschien bij de lokale schotelboer??
iemand Geplaatst: 13 mei 2011 Geplaatst: 13 mei 2011 Open dat ding als het een Stab H100 of 120 is. en vervang de 9 aderige flatcable voor een nieuwe. Suc6 gr. Erik
Gast willem100 Geplaatst: 16 mei 2011 Geplaatst: 16 mei 2011 pffff, vanaf 50 euro heb je een nieuwe. dat dat voor al die tijd en ergenisssen. mischien is het nu tijd om over een wave na te denken. die zijn kompleet te koop vanaf 105 euro. hoef je niet meer te wachten met zappen he
Eduard07 Geplaatst: 16 mei 2011 Geplaatst: 16 mei 2011 Origineel bericht van: willem100 pffff, vanaf 50 euro heb je een nieuwe. dat dat voor al die tijd en ergenisssen. mischien is het nu tijd om over een wave na te denken. die zijn kompleet te koop vanaf 105 euro. hoef je niet meer te wachten met zappen he Het lijkt me dat je er met de wavefrontier alleen er niet bent. Een hele rits lnb's, bekabeling een een switch die ook beslist geen tientje kost. Nee, draaien is het allermooist. Je moet inderdaad even wachten, maar je bent met 1 lnb de baas over elke sat-positie. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Gast willem100 Geplaatst: 17 mei 2011 Geplaatst: 17 mei 2011 Origineel bericht van: Eduard07 Origineel bericht van: willem100 pffff, vanaf 50 euro heb je een nieuwe. dat dat voor al die tijd en ergenisssen. mischien is het nu tijd om over een wave na te denken. die zijn kompleet te koop vanaf 105 euro. hoef je niet meer te wachten met zappen he Het lijkt me dat je er met de wavefrontier alleen er niet bent. Een hele rits lnb's, bekabeling een een switch die ook beslist geen tientje kost. Nee, draaien is het allermooist. Je moet inderdaad even wachten, maar je bent met 1 lnb de baas over elke sat-positie. ik spreek over een wave T55 met 4 enkele lnb, kompleet met switch en kabels(op lengte met waterdichte pers HF plug ). die T55 dus vanaf 105 euro, straat prijs he je moet effu zoeken, maar die zijn er gewoon in nederland.
Gast zoiets Geplaatst: 5 juni 2011 Geplaatst: 5 juni 2011 nou ik stop inderdaad met die roter want dat doet het gewoon niet.inderdaad tijd om een wave te gaan plaatsen. iedereen bedankt voor het mee denken en van mij mag er een slot op komen wat dit onderwerp betreft. peter
Eduard07 Geplaatst: 5 juni 2011 Geplaatst: 5 juni 2011 Origineel bericht van: zoiets nou ik stop inderdaad met die roter want dat doet het gewoon niet.inderdaad tijd om een wave te gaan plaatsen. En nou maar hopen dat het uitrichten van de wave geen ergernis wordt, of dat de diseqc-schakelaar(s) niet goed werkt/en. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen