mojo26 Geplaatst: 9 mei 2011 Geplaatst: 9 mei 2011 Ik krijg het maar niet voor elkaar om de kanalen te bewerken op me pc. Weet iemand welke folder ik moet hebben op de dreambox?
murata Geplaatst: 10 mei 2011 Geplaatst: 10 mei 2011 als je E2 settings kiest dan heb je niks te maken met de folders waarin ze staan. Dreambox 500HD Cccam 2.1.4
mojo26 Geplaatst: 10 mei 2011 Auteur Geplaatst: 10 mei 2011 Ja heb de enigma2 settings gekozen. Heb het nu in 2 programmas geprobeerd bouquet wizard en dreamedit. Maar het lukt nog steeds niet. Krijg melding dat die wel connected is met de dreambox maar de bestanden niet kan opvragen op de huidige locatie.
Sjattuh Geplaatst: 10 mei 2011 Geplaatst: 10 mei 2011 Welke mappen gebruikt hij als je bij je Settings kijkt? En je moet geloof ik eerst wel op Toepassen klikken anders kan het zijn dat hij het niet onthoudt. Tevens moet je een bron map aangeven (waar het naartoe moet op je PC). Misschien kan je hier ook even naar kijken, al lijkt mij dit niet echt met elkaar in verbinding te staan. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Henksat Geplaatst: 10 mei 2011 Geplaatst: 10 mei 2011 Origineel bericht van: mojo26 Ja heb de enigma2 settings gekozen. Heb het nu in 2 programmas geprobeerd bouquet wizard en dreamedit. Maar het lukt nog steeds niet. Krijg melding dat die wel connected is met de dreambox maar de bestanden niet kan opvragen op de huidige locatie. Eerst een map op je PC maken/aanwijzen, Dreamboxedit haalt dan de lijst uit je box en slaat deze daar op. Dan naar hartelust bewerken, en ná opslaan kun je ze reout box zenden. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
mojo26 Geplaatst: 12 mei 2011 Auteur Geplaatst: 12 mei 2011 ja bedankt is inmiddels gelukt met dreamedit
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen