satencom Geplaatst: 9 mei 2011 Geplaatst: 9 mei 2011 Iemand bij mij in de buurt heeft een schotel met een du-lnb en een abo op het Entertainment pakket, maar kon alle zenders niet meer ontvangen, hij beschikte nog over een Philips 2211. Nu vroeg hij mij, hoe kan ik alle zenders weer ontvangen ,nou ik zij, je zou cds kunnen bellen , dat heeft hij gedaan en kreeg als antwoord, dat hij wel een hd ontvanger kon krijgen, en met 3a4 dagen wel bij hem thuis werd gebracht door TNT, maar er kwam geen hd ontvanger maar wel een monteur, die keek alles na of de schotel opstelling wel geschikt was voor hd ontvangst. Alles goed gekeurd, de hd ontvanger zal van de week wel worden toe gestuurd, maar dan geheel voor geïnstalleerd , dus de steker in het stopcontact en draaien maar. Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Gast 1664 Geplaatst: 10 mei 2011 Geplaatst: 10 mei 2011 Ik zie geen verandering. Canaldigitaal zegt tegen de klant A en doet B, net als altijd.
RVP Geplaatst: 10 mei 2011 Geplaatst: 10 mei 2011 Een monteur en een hd tuner, super toch, of moest hij er voor betalen ?
Terradon Geplaatst: 10 mei 2011 Geplaatst: 10 mei 2011 Hoi, Das natuurlijk de clou..........natuurlijk komt er een factuur of gewoon geniepig zo van je rekening gehaald....je bent immers akkoord gegaan met de algemene voorwaarden. Groetjes..............
satencom Geplaatst: 10 mei 2011 Auteur Geplaatst: 10 mei 2011 Hij is helemaal gratis, alleen als je een Entertainment pakket hebt. Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Cobus R Geplaatst: 11 mei 2011 Geplaatst: 11 mei 2011 EN ook niet met een 2 jarig abbo ? De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
satencom Geplaatst: 11 mei 2011 Auteur Geplaatst: 11 mei 2011 Dat word er natuurlijk niet bij verteld, dat je niet binnen 2 jaar je abbo kunt op zeggen, dat hadden ze hem wel moeten vertellen natuurlijk. Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Terradon Geplaatst: 12 mei 2011 Geplaatst: 12 mei 2011 Origineel bericht van: satencom Hij is helemaal gratis, alleen als je een Entertainment pakket hebt. Klopt, en ook als je een film 1 of sport 1 abo hebt...kwam toen zo'n mooie banner inbeeld met een nummer dat je kon bellen krijg je in BRUIKLEEN een Philips hd receiver met twin duo lnb....die staat nu vrolijk bij moeders te draaien...... Groetjes.............
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen