Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

allen ,nu mijn laptop skype klaar is , is de nieuwe uitdaging de laptop van mijn dochter klaarmaken.Dit type heeft een webcam. Mijn vraag , heeft de webcam dan ook automatish geluid of dien ik ook nog een hoofdtelefoon met micro aan te sluiten ?Waardoor ook weer afspelen en opname instellingen dienen geconfigureerd te worden ?

Geel , Stad in de Kempen.

Geplaatst:

pionewbie, inderdaad sorry voor de vergissing , het moet 1591 zijn. Dus als ik je antwoord goed begrijp: als ik de webcam ac tiveer is er automatisch geluid bij en behoef ik geen extra hoofdtelefoon met microfoon ?

Geplaatst:
Origineel bericht van: odul
pionewbie, inderdaad sorry voor de vergissing , het moet 1591 zijn. Dus als ik je antwoord goed begrijp: als ik de webcam ac tiveer is er automatisch geluid bij en behoef ik geen extra hoofdtelefoon met microfoon ?

Dit betekent dat er een microfoon aanwezig is. Dit heeft niets met de webcam te maken.
Echter is Skype een VOIP programma waardoor de Microfoon altijd aan staat, als je je webcam aanzet komt dit erbij. Dit is software matig geregeld. De hardware is dus i.i.g. aanwezig.

Dit zal werken mits alles goed geinstalleerd is (de microfoon en webcam).

Gewoon weer even Skype installeren en kijken of alles werkt.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Geplaatst:

OK Sjattuh , dat zullen we dan ten gepaste tijde uitproberen en dan kom ik op mijn vraag wel terug.

Reeds bedankt

Geplaatst:
Origineel bericht van: odul
OK Sjattuh , dat zullen we dan ten gepaste tijde uitproberen en dan kom ik op mijn vraag wel terug.
Reeds bedankt

Ik ben iig heel blij dat je altijd laat weten of het gelukt is of niet. Niets zo irritant als mensen die nooit meer iets laten weten... dan blijven we maar met vragen zitten. smile

Succes b.t.w. ik hoop dat deze een eitje wordt.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen