stebieh Geplaatst: 10 mei 2011 Geplaatst: 10 mei 2011 Uiteraard kan je met je dreambox een bepaald kanaal streamen naar je computer, bijvoorbeeld via vlc. Is het echter ook mogelijk om meerdere kanalen tegelijk te streamen naar 2 computers? Ik heb dit thuis eens getest met uiteraard 2 zenders op dezelfde transponder. Een tijdje gaat dit goed (enkele minuten) maar daarna stoppen beide streams. Vooraleer ik ga breken zou ik graag weten of dit kan of als iemand hier misschien al ervaring mee heeft. Zowel mijn dreambox als beide computers zitten momenteel draadloos verbonden met de router. Zou een bedrade configuratie dit probleem op kunnen lossen of zit de beperking bij de dreambox zelf? (ik heb een 800HD)
JanC Geplaatst: 10 mei 2011 Geplaatst: 10 mei 2011 Heb hier tijdje terug vanaf 1 dreambox naar 4 pc's gestreamed, geen probleem. Wel bedraad netwerk, Gigabit, met draadloos geen ervaring. Jan XTrend ET 10K, 2 Tb HD, OpenPli 6.1
stebieh Geplaatst: 10 mei 2011 Auteur Geplaatst: 10 mei 2011 En ook verschillende zenders (op dezelfde transponder in geval van 1 tuner uiteraard)?
freaky Geplaatst: 10 mei 2011 Geplaatst: 10 mei 2011 ja dat gaat prima Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen