Ga naar inhoud


[TF7700PVR] E2 + Vizcam gebruikers op het forum?


jedeje

Aanbevolen berichten

Ik gebruik al geruime tijd Vizcam v1.01 voor het aansturen van m'n smargo, nu zie ik in de feed van het meest recente AAF image, dat versie 1.12 beschikbaar is.

 

Als ik deze installeer en start, dan blijft alles zwart, ik heb niets aan mijn config files aangepast.

 

Is er een wijziging geweest in de syntax van de Vizcam config files, waardoor v1.01 bij mij wel beeld geeft, maar v1.12 met de "oude" config files niet?

 

Heeft het überhaupt zin om naar een nieuwere versie over te gaan (bijv sneller zappen)?

 

Gr

JeDeJe

----------------------------

Clarke Tech ET-9000 E2, TF 7700HDPVR E2 Smartmouse, TF 7700HDPVR Titan smargo, HTPC met TT-3200-S2 en DVB-T, Visiosat A1-A2-A3-HB, SG-2100A, 78cm schotel.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: jedeje
Ik gebruik al geruime tijd Vizcam v1.01 voor het aansturen van m'n smargo, nu zie ik in de feed van het meest recente AAF image, dat versie 1.12 beschikbaar is. Als ik deze installeer en start, dan blijft alles zwart, ik heb niets aan mijn config files aangepast. Is er een wijziging geweest in de syntax van de Vizcam config files, waardoor v1.01 bij mij wel beeld geeft, maar v1.12 met de "oude" config files niet? Heeft het überhaupt zin om naar een nieuwere versie over te gaan (bijv sneller zappen)? Gr
JeDeJe

Vizcam is voor mij ook de beste, snelste en stabieler dan menig andere softcam op de Topfield.
Ik gebruik versie 1.03 ............! Jongere versies werken wel, maar zijn minder stabiel (incl versie 1.12).
Bij gebruik van versie 1.12 moet je effe wat sleutelen, weet nu al niet precies meer wat ik had aangepast. Maar voor je gemoedsrust, neem hooguit versie 1.03 zoals hierboven vermeld. (super stabiel)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Toppers
neem hooguit versie 1.03 zoals hierboven vermeld. (super stabiel)


Dat ga ik dan eens doen, dank voor je response!

Gr
JeDeJe

----------------------------

Clarke Tech ET-9000 E2, TF 7700HDPVR E2 Smartmouse, TF 7700HDPVR Titan smargo, HTPC met TT-3200-S2 en DVB-T, Visiosat A1-A2-A3-HB, SG-2100A, 78cm schotel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...