Neptunus Geplaatst: 10 mei 2011 Geplaatst: 10 mei 2011 Mijn volumeregeling werkt niet meer naar behoren, als je het volume niveau wilt verlagen blijft het gewoon op vol volume, alleen bij het laatste stukje dempt het volume. Dus maar even een software update gedaan maar dat helpt niet. Zijn er meer gebruikers die er last van hebben? Het gaat om open pli. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Meega1 Geplaatst: 10 mei 2011 Geplaatst: 10 mei 2011 Het zal wel niet maar heb je de downmix uit staan zodat het ac3 geluid doorgegeven wordt? Met downmix uit kun je het volume op de box niet regelen. Al is de waarheid nog zo hard , achter een kinderwagen moet je toch duwen.
Gerard 76 Geplaatst: 10 mei 2011 Geplaatst: 10 mei 2011 Geen last, Heb de versie van 3 mei er nog inzitten, van vlak na het "transpondertijd" geval.
Loui (K) Geplaatst: 10 mei 2011 Geplaatst: 10 mei 2011 Zal wel ergens een foutje bij jou zitten,ik heb er hier ook geen last van, en ook nooit gehad ook niet.
Neptunus Geplaatst: 10 mei 2011 Auteur Geplaatst: 10 mei 2011 Het wordt nog vreemder, ik heb het alleen bij de HD zenders??? Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Gast Duolist Geplaatst: 10 mei 2011 Geplaatst: 10 mei 2011 Origineel bericht van: Neptunus Het wordt nog vreemder, ik heb het alleen bij de HD zenders? Die hebben AC3 geluid. En als je "downmix" niet op "aan" zet, kan de box dat volume niet regelen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen