Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

De afstandsbediening is kapot gegaan nadat het viel. Het valt me op dat de afstandsbediening niet echt tegen een stootje kan. Al snel zat er iets los. Maar goed ik dacht laat ik een nieuwe kopen omdat het wat lastig is zonder de afstandsbediening dingen te kunnen regelen. Ik schrok echter wat van de prijs € 39,= euro. Is er nog een alternatief? Liefst wil ik de originele afstandsbediening.

Geplaatst:
Origineel bericht van: rolandroland
De afstandsbediening is kapot gegaan nadat het viel. Het valt me op dat de afstandsbediening niet echt tegen een stootje kan. Al snel zat er iets los. Maar goed ik dacht laat ik een nieuwe kopen omdat het wat lastig is zonder de afstandsbediening dingen te kunnen regelen. Ik schrok echter wat van de prijs € 39,= euro. Is er nog een alternatief? Liefst wil ik de originele afstandsbediening.

Ja ik zou een Universele afstandsbediening kopen, voor de prijs of je het niet telaten, want die heb je ook voor die prijs.
en dan heb je er maar een nodig lekker makkelijk toch. gr. Gert

dreambox 7025 .Rebox 9000-HD

Geplaatst:

Even verder shoppen. Bij ***verwijzing naar winkel verwijderd*** kost de AB 29,95.

Groeten,

Audioniek.

2x Rebox RE-8000, 1x RE-9000, 1x RE-2200 (allen Icecrypt firmware) en 1x RE-4000

Vu+ Ultimo (2xDVB-S, 1x DVB-T, image openAAF gewijzigd)

SAB Unix Triple HD (eigen E2image)

Astra 1,2,3 & Hotbird, SG-2100A rotor

• 1 maand later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen