Ga naar inhoud

[DM500S] Installatie ? Hoe en wat?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik zou niet voor een motor gaan, maar een schotel met meerdere LNB´s. Een motor lijkt leuk, maar gaat vaak eerder stuk, en je moet iedere keer wachten als je omschakelt naar een andere sat positie. Met een vaste schotel met meerdere LNB´s zap je gewoon lekker vlot wink

• Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Gast djbosanac
Geplaatst:

betekend het ook meteen, dat je eerst de schotel stel ik wil Hotbird kunnen ontvangen wel de schotel op 1 positie moet doen?

Of kan je hem neerzetten zoals jij zelf wilt??

Geplaatst:

Je weet toch al welke zenders je wilt zien? Bosnische toch?

En ook Bulsat op 39 Oost en UPC op 1 West?

Gast djbosanac
Geplaatst:

Ja, ik weet wel welke ik wil ontvangen, alleen weet niet onder wat het valt, daarom vraag ik het. Want als je zonder motor doet, moet je dan op een bepaalde punt zetten? ja of nee? Want met met motor doet die het allemaal zelf, enigste wat er is dat je moet wachten tijdens het zappen..

zag trouwens dit op het internet:

oqvtoy.jpg

Ik vroeg me af of dit een goeie was ja of nee??

Gast djbosanac
Geplaatst:

Ik ben dus nu na de Turk (satelliet) winkel gegaan omdat ik me DB500S heb ontvang.

Uhm ik vroeg hem wat ik nu het beste kon doen. Hij zei als volgt:

Aangezien er nu veel Bosnische zenders moeilijk te ontvangen zijn (al he je een schotel met meer LNB's) - Mensen ontvange met een schotel van 1M met meerdere LNB's al moeilijk de kanalen. Zei die kan je net zo goed dus een schotel van 88CM, met 1 lnb nemen + elektrische motor. Want met meerdere lnb's kan je 16* moeilijk ontvangen aangezien de koppen dicht op elkaar staan.

Dat is wat die tegen mij zei, nu mijn vraag aan jullie, heeft die gelijk ja of nee?

Geplaatst:

Ben benieuwd hoeveel plezier je hebt van die clone, want een originele kan het niet meer zijn als hij deze als nieuw aan jouw heeft verkocht.

Greetz Nobody2050
===================================================
VU+ Duo2, ZGemma Star H2H, Ferguson Ariva 102Mini.

Geplaatst:
Origineel bericht van: djbosanac
Want met met motor doet die het allemaal zelf, enigste wat er is dat je moet wachten tijdens het zappen..

Dat wachten kan wel eens een halve minuut duren. In het begin is dat niet zo erg, maar op een gegeven moment wil je gewoon gelijk willen overschakelen zonder wachttijden. Dat was mijn ervaring met een motor wink
Geplaatst:
Origineel bericht van: ron1872

Dat wachten kan wel eens een halve minuut duren. In het begin is dat niet zo erg, maar op een gegeven moment wil je gewoon gelijk willen overschakelen zonder wachttijden. Dat was mijn ervaring met een motor wink

Ik heb als sinds 2002 een motor, heb er geen enkele problemen mee dat je moet wachten. Je bent ja niet anders gewend wink

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Gast djbosanac
Geplaatst:

Ik ben dus nu na de Turk (satelliet) winkel gegaan omdat ik me DB500S heb ontvang.

Uhm ik vroeg hem wat ik nu het beste kon doen. Hij zei als volgt:

Aangezien er nu veel Bosnische zenders moeilijk te ontvangen zijn (al he je een schotel met meer LNB's) - Mensen ontvange met een schotel van 1M met meerdere LNB's al moeilijk de kanalen. Zei die kan je net zo goed dus een schotel van 88CM, met 1 lnb nemen + elektrische motor. Want met meerdere lnb's kan je 16* moeilijk ontvangen aangezien de koppen dicht op elkaar staan.

Dat is wat die tegen mij zei, nu mijn vraag aan jullie, heeft die gelijk ja of nee?

Wat ik standaard wil ontvangen zijn gewoon de bosnische en kroatische zenders.

Daarnaast wil ik gewoon af en toe UFC, (Amerikaanse) zenders willen kijken.

Voor de rest maakt het mij niet echt veel meer uit, dus hoe kan ik dat zien waar het onder valt?

Want hij zei dat het heel moeilijk is nu om de 16graden op te pikken met meerdere lnb's

Maar dit zei een andere turkse winkel ook, ben naar 2 winkels geweest.

Geplaatst:

Had ik je toch ook gezegd? Schotel 1.2m nemen en is niet veel duurder, kan nog net op de motor en 13, 16 en naar 19 draaien valt wel mee in tijd. Wel satje lijst er in zetten, is mooi gesorteerd op satelliet.

Gast djbosanac
Geplaatst:

dank je, hopelijk gaan nu niet de nederlanders zeuren en ztegen mij. Hopelijk heb ik goeie buren,

Heb een schotel met 1 lnb gekocht en laat hem gewoon draaien..

Bedankt ervoor..

Gast djbosanac
Geplaatst:

Ik heb nu een vraag, waar kan ik het beste voor hulp gaan.

Ik wil dus nu me dreambox updaten/flashen aangezien er een oudere cccam 2.0.9 op zit, en de huidige versies op 2.1.4/2.2.1 zitten. Is dit mogelijk via netwerk kabel in de router te zetten of wat. Ik heb UPC, dus broadband internet mochten jullie het weten, misschien mensen die me kunnen helpen...

Want ik heb nu ook een groen scherm als ik me dreambox aan doe..

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen