Ga naar inhoud


[Venton] Probleem met twee kaarten.


josedelamarina

Aanbevolen berichten

Ik heb een venton 200 waarin ik de cd en de tvv kaart simultaan gebruik. Een zender geeft problemen.Disney xd draait de hele dag prima maar na 18:00 uur geeft Veronica geen beeld.

Ik moet er dan de vlaanderen kaart uithalen en dan springt veronica direkt aan. Misschien iemand een oplossing?

Groetjes Wout.

Link naar reactie
Delen op andere sites


dat klopt, en ook EEN en Ketnet/Canvas kunnen door een CD kaartje "geopend" worden..

 

 

Maar wel vreemd datie daar zo´n moeite mee heeft, als kaart 1 niet werkt, datie niet verder kijkt naar kaart 2..

 

 

DISCLAIMER:

All statements, events, names and numbers mentioned in this message are fictional. Any resemblance to reality is coincidental and unintended.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: josedelamarina
Dan werken de vlaamse zenders, EEN en ketniet helaas.

Ik draai met een TVV en CD kaart in de twee kaartlezers.
Dan heb ik een TVV CI module met de Télésat kaart, in de tweede CI heb ik een NDS module met een SKY DE kaart.
M.a.w. 4 kaarten in de Venton, waarvan 3 met dezelfde (mediaguard) codering.
Ik stel geen enkel probleem vast.
Wat ik vaststel is als de schotel niet goed uitgelijnd is dat er dergelijke problemen ontstaan.

Dreambox DM920UHD - Echostar 120cm draaibaar - Tooway Internet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Satelliet

Ik stel geen enkel probleem vast.


Dat is helaas iets te rooskleurig. Ik heb vanavond precies hetzelfde probleem vastgesteld. Het betreft (tot nu toe) enkel en alleen het volgende probleem:

- CDS kaart in kaartlezer 1
- TVV kaart in kaartlezer 2
- 3.08 loader
- 3.28 firmware
- Veronica/DisneyXD in SD op Astra 19.2 graden
- vanaf 18u00
- geen cardsharing, geen netwerk aangesloten zelfs

Kun je deze configuratie eens proberen "Satelliet", je zult zien dat er dan inderdaad geen beeld is op dit kanaal en zodra je de TVV kaart eruit trekt komt direct het beeld weer terug.

Zou je dit probleem zeker serieus willen nemen, het is nou net een uniek gegeven voor deze HD ontvanger in deze prijsklasse dat hij zo goed overweg kan met twee Mediaguard kaarten. Behalve dan dit ene kleine probleem gevalletje, een Prio-functie is dus zeer wenselijk in de nieuwe firmware. Kun je dit met de makers ervan opnemen (ik weet dat jij met hun in contact kunt komen).

M_Z
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Satelliet
@M_Z,
Ik zal maandag dit aan de s/w mensen van Venton doorgeven.
Dit probleem moet zo snel mogelijk opgelost worden.


Heb je het toevallig ook getest?

Ik heb hier helaas even geen TVV kaart voor de hand om het te proberen frown

DISCLAIMER:

All statements, events, names and numbers mentioned in this message are fictional. Any resemblance to reality is coincidental and unintended.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ondervindt,ook problemen als ik een interne cdd kaart insteek,met mijn home s*rv*r.ik draai nu enkel daarmee en het is perfect.

of toppic, kan er worden doorgegeven,dat je via de epg rechtstreeks kan worden opgenomen?met een druk op een toets?

nu moet men in de timer gaan en is niet zo handig.

externe hdd 2,5 inch 80 Gb.

sorry voor het top offic gedeelte.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

@sattv4iedereen, als je in de EPG op de record knop drukt, vult hij de juiste informatie meteen in bij de timer..

DISCLAIMER:

All statements, events, names and numbers mentioned in this message are fictional. Any resemblance to reality is coincidental and unintended.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...