Ga naar inhoud


[Venton] Probleem met twee kaarten.


josedelamarina

Aanbevolen berichten

ok,dank je.

zal ik eens proberen en laat het dan weten.

 

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

No panic, de s/w mensen van Venton zijn bezig met dit probleem. Een onlangs geteste beta versie gaf niet de bevredigende oplossing, vandaar de langere wachttijd.

Zodra er een oplossing komt zal M_Z dit hier wel posten.

Dreambox DM920UHD - Echostar 120cm draaibaar - Tooway Internet

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Hallo, is dit probleem al opgelost?

 

Ik heb namelijk hetzelfde probleem met de 2 kaarten.

na 5 min pas beeld op tvv en geen beeld op veronica, als de kaart eruit is geweest weer wel maar dan weer geen beeld op tvv.

bootloader: 3.08

firmware 3.30

 

na de 3e (verschillende)receiver die werkt met 2 kaarten geef ik het bijna op...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: iemand
er is een update op 3.30 de 3.30(1)
heb je die al geprobeerd ?


Dat is dezelfde file, maar als de persoon die de [1] versie online heeft gezet, deze file twee keer heeft gedownload, zet windows er automatisch [1] achter. Dit is dus een kopie van de eerste download en daarom identiek.

Bij het uploaden heb ikzelf de [1] weggehaald omdat dit niks met de versie te maken heeft!

M_Z
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het probleem is inderdaad zeer moeilijk blijkbaar. Ik heb hier voor een vriend van me het apparaat ook moeten omwisselen. Hij heeft nu een VU-Duo met twee interne kaartlezers en CCcam2.2.1 kan er blijkbaar wel perfect mee overweg. Ook dankzij de mogelijkheid om een prior file toe te voegen. Dat zou ook voor de Venton een oplossing kunnen zijn. Prioriteit geven aan bijvoorbeeld de Canaldigitaal kaart t.o.v. TVVlaanderen.

 

Helaas is het probleem nog niet gevonden door de software makers van de Venton (of nemen ze het probleem niet als zeer belangrijk aan, immers in Duitsland speelt dit probleem niet).

 

M_Z

Link naar reactie
Delen op andere sites

@M_Z

Er circuleert nog een andere 3.30 op het net die geschreven was voor de Griekse klanten. Deze s/w werd aangepast voor het Belgische/Nederlandse probleem met Eén HD en Canvas HD.

De s/w kreeg de naam mee 3.30(1)

 

Het probleem met de twee kaarten wordt nu aangepakt, er werd inderdaad geen prioriteit aan gegeven.

Dreambox DM920UHD - Echostar 120cm draaibaar - Tooway Internet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...