Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

wat gaat er dan bij mij verkeerd? heb ik een verkeerde lnb? en zo ja, wat kan ik het beste voor 1 aanschaffen?

receiver = silvercrest dvb-s sl 65/12, schotel = 80cm triax, motor = sat control sm3d12, LNB = Alps bsne8-601b

• Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

precies,

LNB zou weinig mogen uitmaken :P

Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik

HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal

Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM

FS DVB-T -> Digitenne

Geplaatst:

als het goed is is mijn schotel uitgericht. Door iemand met een een of ander apparaat. Mijn zwager heeft last van hetzelfde probleem en die schotel is ook uitgericht.. Als ik de schotel richt op bijv. hellasat 2 dan pakt ie sommige frequenties wel, maar die van planeta folk bijv. niet.

receiver = silvercrest dvb-s sl 65/12, schotel = 80cm triax, motor = sat control sm3d12, LNB = Alps bsne8-601b

Geplaatst:

mag ik dan vragen wat voor een lnb U heeft? Zal het hier dan niet aan liggen? ook hier heb ik geen verstand van.

Geplaatst:

mag ik vragen wat voor een lnb U gebruikt? ook hier heb ik weinig verstand van

Geplaatst:

of heeft iemand nog een ander idee? Mijn schotel is zover ik weet goed uitgericht.

Geplaatst:

Beste man,zoals andere leden al gezegd hebben,licht het waarschijnlijk niet aan de LNB.Dus als je op de zelfde Frequentie op een andere satelliet wel beeld hebt licht het niet aan de LNB,deze is al een Universele LNB,weliswaar een ouder type gezien het hoge ruisgetal(S/N),beter is er een met 0,2db S/N,echter dit is alleen van invloed op zeer zwakke signalen in combinatie met een te kleine schotel Dus probeer eens een echte Receiver,en niet die rommel van de aldy.

Geplaatst:
Origineel bericht van: terrorgiant
de meeste hotbird zenders kan ik al ontvangen, net zoals atlantic bird, eutel sat hella sat en andere, maar bepaalde frequenties pakt hij gewoon niet.

Kan dat temaken hebben met HD tv e.d. en of scrambling?

Hoewel, of ik nou via de palcom, of de 7025 sat scan, springt die ook over freq heen.

Toen ik nog een simpel analoog ontv had, kon ik ook links-en rechtsom draaiende
freq pakken, naast de hor.- en vert. gepolariseerde .

Dus dit zou ook een reden, oorzaak kunnen zijn

Goegel is op links-en rechtsom draaiende freq

Geplaatst:
Origineel bericht van: terrorgiant
type ontvanger is een silvercrest dvb-s sl 65/12. motor is een sat control, sm3d12
EXTRA: Geeen DVB-S2 MPEG-2/4 (HD)
Of oook hgeen DVB-S MPEG-4 (TV) metsilvercrest sl65 frown
Radio in DVB-S MPEG-4 kanwel !!

http://www.flysat.com/tv-bg.php
http://www.flysat.com/fta.php

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Geplaatst:

Ik snap niet helemaal wat U bedoelt. Kunt U mij dit uitleggen?

heeft dit te maken met die zenders die ik niet kan ontvangen? en zo ja, wat voor een soort receiver moet ik dan hebben? zijn deze duur?

Geplaatst:

Samengevat komt het erop neer dat je ontvanger jammer genoeg voorbijgestreefd is. Met wat gegoogle vind je talloze postings op fora in het Engels of Duits op fora waar gebruikers van dezelfde ontvanger klagen over het niet ontvangen van bepaalde stations.

Geplaatst:

ok. allen bedankt voor de info. Dan ga ik maar eens op zoek naar een nieuwe receiver. Iemand nog een idee? als hij maar niet te duur is, moet met weinig rond komen.

MVG TerrorGIANT

Geplaatst:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Digital_Video_Broadcast#DVB-S2

http://www.telecomabc.nl/d/dvb-s2.html

54,95€ + post (deutdchland):

DYON HARRIER - HDTV Sat-Receiver

58,16€ + post (deutdchland):

Megasat 400HD,DVB-S2,12/220Volt

65€ + post (deutdchland):

Megasat DVB-S2 HD 550CI, HDTV Sat Receiver

(PVR-funktie)

69€ + post (deutdchland):

Smart MX04 HDCA USB PVR RAPS [H eb ik smile ]

(PVR-funktie + blind scan)

79.90€ + post (deutdchland):

Smart MX04 HDCI USB PVR HDTV

(PVR-funktie , no blind scan)

1x CI ivm bv TVVlaandren of CD NL

of check

http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/forums/15/1/Te_koop_aangeboden

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen