digiruud Geplaatst: 11 mei 2011 Geplaatst: 11 mei 2011 Ik heb de volgende foutmelding als ik nieuwe firmware in lees in de DM800 Dit geeft hij dus aan als ik de box opnieuw wil flashen If you see this, your Dreambox didn't boot the Linux kernel. Unless you interrupted the boot process, this usually means that your Dreambox doesn't have a valid operating system installed. Don't worry! It's not a problem. You can just flash a new version and everything will be fine! Otherwise, you can boot from network or USB. If you're about to give up, you might get help at the Dream Multimedia Support board! You can download the current flash content, but please don't expect to be able to flash it back. It's merely a debugging feature. Als ik tv aan het kijken ben kan na een half uur de box spontaan vast lopen, volgens mij heeft dit niets te maken met de fout van vorige week. Als ik de laatse originele firmware in lees met gp3 heeft hij het zelfde probleem Ik heb nu de laatste pli er in zitten Vu plus ultimo 4K
Gerard 76 Geplaatst: 11 mei 2011 Geplaatst: 11 mei 2011 Lijkt alsof hij gewoon in de STOP mode staat, zodat je er via je webbrowser een verse image op kunt zetten. Citaat: Don't worry! It's not a problem. You can just flash a new version and everything will be fine!
digiruud Geplaatst: 11 mei 2011 Auteur Geplaatst: 11 mei 2011 Dat klopt, dat kan ook, maar als ik er dan een nieuwe image in zet dan nog heeft hij problemen zoals een topic terug beschreven. Zowel met originele als met pli image. Vu plus ultimo 4K
Gerard 76 Geplaatst: 11 mei 2011 Geplaatst: 11 mei 2011 Welk topic bedoel je? Leg die problemen dan es uit.
Sjattuh Geplaatst: 11 mei 2011 Geplaatst: 11 mei 2011 Deze denk ik? http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/topics/1940184/1 Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
digiruud Geplaatst: 12 mei 2011 Auteur Geplaatst: 12 mei 2011 Sorry, ik bedoel de bovenste regels waar ik deze topic mee begon. Vu plus ultimo 4K
digiruud Geplaatst: 14 mei 2011 Auteur Geplaatst: 14 mei 2011 Veel geprobeerd , niets helpt , box maar opgestuurd naar dream. Topic mag van mij worden gesloten . Vu plus ultimo 4K
digiruud Geplaatst: 28 juni 2011 Auteur Geplaatst: 28 juni 2011 Inmiddels box terug gekregen, reparatie heeft niet geholpen. dus de box gaat nog maar een keer terug. Vu plus ultimo 4K
dagg Geplaatst: 28 juni 2011 Geplaatst: 28 juni 2011 Vanuit de logica vh dreambox reparatieteam, zou ik zeggen HD eruit en ook geen lnb aangesloten en dan weer starten? Je zou ook problemen hebben met je HD las ik in een ander topic? Dingen uitsluiten snap je... .: AZBox Me OpenRSI-2.1 | DM 8000HD DM 500HD DMM-GP3 | Emitor Satlook Micro+ G2 | TBS 5925 | TechniSat USB 2 HD CI :..: Triax TDS110, Stab HH120/MS220 | Visiosat BiSat G3D A123 HB :.
digiruud Geplaatst: 28 juni 2011 Auteur Geplaatst: 28 juni 2011 De box start wel helemaal op, maar als je hem op een HD kanaal zet slaat de box na ongeveer 2 uur helemaal vast. HDD er uitgehaald en het zelfde probleem. Bij dream hebben ze volgens reparatie formulier het geheugen en een rommetje vervangen. Box gaar dus gewoon terug Vu plus ultimo 4K
Mojo Geplaatst: 28 juni 2011 Geplaatst: 28 juni 2011 Origineel bericht van: digiruud De box start wel helemaal op, maar als je hem op een HD kanaal zet slaat de box na ongeveer 2 uur helemaal vast. HDD er uitgehaald en het zelfde probleem. Bij dream hebben ze volgens reparatie formulier het geheugen en een rommetje vervangen. Box gaar dus gewoon terug Je hebt helemaal gelijk. Ik denk ook dat je nu wel mag aangeven dat dit ook de laatste keer is dat je de box opstuurd voor reparatie. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen