ad123 Geplaatst: 11 mei 2011 Delen Geplaatst: 11 mei 2011 Hallo Canaaldigitaal heeft de zenders gewijzigd en nu wil ik de zenders op nieuw laden maar dan vraagt de ontvanger om een pin code. Ik heb 0000 9999 1234 1348 al geprobeerd maar deze zijn het niet. De ontvanger is indertijd gebruikt aan gekocht dus ik weet niet of de originele code ooit gewijzigd is. Wie weet wat de originele code is want ik kan het niet vinden. Is het anders op te lossen door er andere software in tezetten of blijftde code er dan nog steeds in. alvast bedankt,gr adri Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
satencom Geplaatst: 11 mei 2011 Delen Geplaatst: 11 mei 2011 Je kunt op de site van canaldigitaal de code laten verwijderen, als het goed is staat de code op de kaart. Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ad123 Geplaatst: 12 mei 2011 Auteur Delen Geplaatst: 12 mei 2011 hallo Dus als je er een andere kaart in stop dan moet je er zo in kunnen. Dit heb ik geprobeerd maar ook nu vraagt de ontvanger om een pin code als ik opnieuw de kanalen er in wil zetten. gr. ad Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
satencom Geplaatst: 12 mei 2011 Delen Geplaatst: 12 mei 2011 Je moet eerst even proberen op site van canaldigitaal ,de code van de kaart te laten verwijderen. Lukt dat niet, probeer dan de kanalen toe te voegen ga naar menu 5 en dan 3 kanalen toevoegen. Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
remo Geplaatst: 14 mei 2011 Delen Geplaatst: 14 mei 2011 Met een oude seca 1 kaart kun je de kanalen inlezen. Dan wordt er ook niet gevraagd om de pincode. Maar zodra je de seca3/nagra kaart er weer in doet loop je het risico dat hij alles weer opnieuw wil inlezen en dan loop je weer tegen het oude probleem aan. Beste manier is de pincode van je CD kaart resetten zoals hierboven al is aangegeven. Als je dit doet kun je gewwon kanalen inlezen. Groeten Remo Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ad123 Geplaatst: 14 mei 2011 Auteur Delen Geplaatst: 14 mei 2011 Hallo Momenteel is er storing bij canaaldigitaal dus ik kan geen account aan maken om dit te proberen. Zodra ik dit heb geprobeerd dan laat ik wel weten of het gelukt is. Alle bij hartelijk dank voor het antwoorden. gr. ad Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Skysurfer Geplaatst: 14 mei 2011 Delen Geplaatst: 14 mei 2011 Ik kan me iets herinneren dat deze code 6969 was maar zeker weten doe ik het niet... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ad123 Geplaatst: 15 mei 2011 Auteur Delen Geplaatst: 15 mei 2011 hallo daar ben ik weer oude kaart geprobeerd ,geen sucses, nog steeds pincode. bij canaldigitaal een pincode reset aangevraagd (al 3x)maar ook nu moet ik nog steeds een pin code ingeven bij het opnieuw kanalen instaleren. wel geprobeerd kanalen toevoegen ,dit ging wel maar nu heb ik geen 1 nederlandse zender meer. wat kan ik nog proberen? gr. ad Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ad123 Geplaatst: 15 mei 2011 Auteur Delen Geplaatst: 15 mei 2011 hallo het is nu eindelijk opgelost. ik heb er nieuwe software ingezet of overschreven want het was dezelfde ,maar nu kon ik weer naar kanalen zoeken en alles werd perfect geladen. de buurman is weer blij dat die kan kijken. gr. ad Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast weetjewel Geplaatst: 19 mei 2011 Delen Geplaatst: 19 mei 2011 ad123 hoe heb je de software overschreven? Ik heb nl het zelfde probleem als jij ook de pincode door CD laten resetten maar dat hielp niet Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ad123 Geplaatst: 22 mei 2011 Auteur Delen Geplaatst: 22 mei 2011 zie pm Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Belsat Geplaatst: 30 mei 2011 Delen Geplaatst: 30 mei 2011 @ad123: Vertel eens hoe je dat hebt gedaan! Evt ook per p.m. Ciao, Henk Triax A1,2,3 en HB. Nokia d-Box (Dr Jamal), Micronik 1200S, Philips (Rayhtec), Powersky 8210, DM 500 (Gemini 4.7), DM800 (Open PLi), VU+Duo. Panasonic 42" Plasma HD Ready, Sony Bravia KDL-50W656A. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen