RVP Geplaatst: 14 mei 2011 Geplaatst: 14 mei 2011 Ik zeg niet dat het niet klopt. Het is alleen erg weinig om van te leven vind ik. Als je alleen maar een zak aardappelen en een half bruinbrood per week kan kopen en al in de stress schiet als iemand ergens een lampje heeft laten branden vind ik geen leven. Heel triest dat dit bij zo veel mensen speelt in een zogenaamd rijk land.
5620_gek Geplaatst: 14 mei 2011 Geplaatst: 14 mei 2011 Origineel bericht van: RVP Dus er komt bij jou ongeveer/gokje 1900 euro binnen en dan ben je blij dat je 6 tientjes daar aan overhoud per week ????? Ik zou daar niet blij mee zijn. Ik sleep 1975 euro naar huis. 450 euro Huur 150 euro Electra 175 euro Zorgverz - 85 eur wat ik terug krijg maandelijks. 100 euro Water,stads verwarming, gem belastingen. 100 euro verzekeringen auto,inboedel etc etc.. 650 euro Eten (ik heb een vrouw en 4 kids.) 175 euro Oude Auto benz + verz en belasting. ----------- 1800 euro per maand aan uitgave. Dus hou ik ongeveer 175 euro per maand over. Dus kom ik ook niet aan die 60 euro per week over hoor. Ik heb nog vakantie geld en een 13de maand dat is samen ongeveer 3000 euro. Daar probeer ik wat van te sparen en een kleine vakantie te houden. Ik klaag niet maar wil alleen maar aangeven dat je niet iedereen in zijn portemonnee kunt kijken. Grtz Mario
Beheerder Michel Geplaatst: 14 mei 2011 Beheerder Geplaatst: 14 mei 2011 Origineel bericht van: Sjattuh Origineel bericht van: Michel Dat is een AOV. Mvg, Michel Dan bel de belastingdienst maar eens op... zij spreken met ons toch echt over een DGA. DGA is een Directeur-Groot-Aandeelhouder AOV is een Arbeids-Ongeschiktheids-Verzekering Met de AOV heeft de belastingdienst geen bal te maken. Dat is een vrijwillige particuliere verzekering. Volgens mij moet je even terug gaan lezen, want jij reageert op berichten die helemaal niet aan jou gericht zijn en maakt zo van een eigen fout een nog groter misverstand Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Gerard 76 Geplaatst: 14 mei 2011 Geplaatst: 14 mei 2011 Citaat: 175 euro Oude Auto benz + verz en belasting. Hoe doe je dat? Mijn auto is 10 jaar oud. Ik betaal 37 euro verzekering, 51 euro belasting en elke 10 dagen ~70 euro benzine. (bijna alles is woon/werk) Da's ruim 250 euro per maand voor de auto
RVP Geplaatst: 14 mei 2011 Geplaatst: 14 mei 2011 Origineel bericht van: 5620_gek Ik klaag niet maar wil alleen maar aangeven dat je niet iedereen in zijn portemonnee kunt kijken. Aan je antwoord te zien, heb je mijn posting niet begrepen. Maakt verder ook niet uit, ik ga weer in lees-modus.
Neptunus Geplaatst: 14 mei 2011 Geplaatst: 14 mei 2011 Origineel bericht van: 5620_gek Origineel bericht van: RVP Dus er komt bij jou ongeveer/gokje 1900 euro binnen en dan ben je blij dat je 6 tientjes daar aan overhoud per week ????? Ik zou daar niet blij mee zijn. Ik sleep 1975 euro naar huis. 450 euro Huur 150 euro Electra 175 euro Zorgverz - 85 eur wat ik terug krijg maandelijks. 100 euro Water,stads verwarming, gem belastingen. 100 euro verzekeringen auto,inboedel etc etc.. 650 euro Eten (ik heb een vrouw en 4 kids.) 175 euro Oude Auto benz + verz en belasting. ----------- 1800 euro per maand aan uitgave. Dus hou ik ongeveer 175 euro per maand over. Dus kom ik ook niet aan die 60 euro per week over hoor. Ik heb nog vakantie geld en een 13de maand dat is samen ongeveer 3000 euro. Daar probeer ik wat van te sparen en een kleine vakantie te houden. Ik klaag niet maar wil alleen maar aangeven dat je niet iedereen in zijn portemonnee kunt kijken. Grtz Mario Om ook maar weer even on-topic te gaan: die premie is wel laag voor 2 volwassenen en de kinderen. Maar als je een naar een kaakchirurg of zo moet ben je de lul want dan gaat die eigen risico lopen. Ik moet deze maand even 275 euro bijtikken, dus bovenop de 362 die ik als premie al betaal en dan alleen voor: - een verstandskies trekken bij de kaakchirurg oudste zoon - een diagnose voor mijn knie - een diagnose voor een ooraandoening van mijn vrouw Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
5620_gek Geplaatst: 14 mei 2011 Geplaatst: 14 mei 2011 Origineel bericht van: Gerard 76 Citaat: 175 euro Oude Auto benz + verz en belasting. Hoe doe je dat? Mijn auto is 10 jaar oud. Ik betaal 37 euro verzekering, 51 euro belasting en elke 10 dagen ~70 euro benzine. (bijna alles is woon/werk) Da's ruim 250 euro per maand voor de auto mijn auto is 15 jaar oud. Ongeveer 100 euro benzine en 27 euro belasting 23 verzk. Ik rij zelf bijna niet met die auto. Maar ik maak gebruik van een scooter aangezien ik daar veel sneller op mijn werk ben als met de auto. en ik heb nog 15% korting op zorgpremies en alle andere verzekeringen ivm mijn werk. Maar ik dwaal weer helemaal af.. Sorry daarvoor. Maar al zou ik het willen kun je de zorgverzekering er niet uit gooien.
Sjattuh Geplaatst: 14 mei 2011 Geplaatst: 14 mei 2011 Origineel bericht van: Michel Origineel bericht van: Sjattuh Origineel bericht van: Michel Dat is een AOV. Mvg, Michel Dan bel de belastingdienst maar eens op... zij spreken met ons toch echt over een DGA. DGA is een Directeur-Groot-Aandeelhouder AOV is een Arbeids-Ongeschiktheids-Verzekering Met de AOV heeft de belastingdienst geen bal te maken. Dat is een vrijwillige particuliere verzekering. Volgens mij moet je even terug gaan lezen, want jij reageert op berichten die helemaal niet aan jou gericht zijn en maakt zo van een eigen fout een nog groter misverstand Mvg, Michel Ik denk dat ik ergens inderdaad een posting over het hoofd heb gezien. Maar goed. We zijn eruit. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen