Ga naar inhoud


Omdat het niet mag. Ik ga jullie verlaten.


Gast Kimble

Aanbevolen berichten

Omdat een openbaar afscheid van mij niet mag van Michel, doe ik het dus toch, aangezien een afscheid stemmingsmakend is... snap ik niet, mag toch wel gewoon afscheid nemen van mensen die me hier op het forum wel waarderen (ook al waardeert een moderator me niet).

 

Voor de geïnteresseerden in waarom, vraag het me maar in een pm op ############## of ################.

 

Helaas voor jullie zal ik hier dus niet meer komen, ik wens jullie veel succes en zal de meeste wel bij ############# zien smile

 

Als jullie nog issues met PGI hebben die je door mij gefixed wil hebben, dan ook zie #############.

 

Los ballos !

Link naar reactie
Delen op andere sites


Arvy, ik respecteer je besluit maar vind toch dat je misschien nog eens moet overwegen om hier te blijven. In ieder geval bedankt voor de tips en je geschreven stukken.

GROETEN ANTON

 

AB IPBox 9000HD - Topfield 5500 PVR

M-Vision FCIS7000+ No Name Schotel 100cm+Stab 120+MTI Bleuline Quad lnb 0,2Db

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Voor jou heb ik helemaal 0,0 respect. Dat moet je namelijk verdienen en niet opeisen zoals jij dat doet.

 

Slechts zelden maak ik mee dat iemand die terecht een waarschuwing krijgt vanwege het opzettelijk aantasten van de stemming op het forum door een zeer negatieve tekst in zijn handtekening, zich in een bezwaar aan de webmaster zo arrogant gedraagt.

 

Als ik jouw email (en ook bovenstaand bericht) moet geloven, moeten leden en moderators van sat4all, god op blote knieën dankbaar zijn dat jij ons op dit forum met jouw aanwezigheid wilt vereren.

Als jij zou gaan, zou dat ons verlies zijn en niet andersom (exact jouw woorden).

 

Zelden maak ik dergelijke arrogantie en grootheidswaanzin mee.

 

Ik had nog de ijdele hoop dat je aan mijn reactie per email zou hebben begrepen hoe belachelijk je jezelf gedraagt en dat de waarschuwing die je van een moderator kreeg gewoon geheel terecht was.

 

Ik denk dat we verder prima zonder jou verder kunnen.

 

Ondanks jouw bewering, denk ik niet dat de wereld (of sat4all) vergaat door jouw afwezigheid.

 

Als je jezelf -om wat voor reden dan ook- ergens niet thuis voelt, dan ga je gewoon en ga je niet de dramakoningin uithangen en iedereen vertellen hoe erg ze het moeten vinden dat je gaat.

 

Dat begon een week geleden met die stemmingmakende handtekening van je en dat eindigende vandaag in een permanente ban omdat je er voor gekozen hebt je te misdragen.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...