maanvol Geplaatst: 13 mei 2011 Geplaatst: 13 mei 2011 Welk file in CCcam 2.2.1 dien ik aan te passen om de ontvanger de kaart in slot 1 te detecteren? Merci.
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 13 mei 2011 Geplaatst: 13 mei 2011 Volgens mij hoef je CCCam niet aan te passen. In de dreambox iig niet, is dus een aanname van mij.
Cobus R Geplaatst: 13 mei 2011 Geplaatst: 13 mei 2011 als je CCcam erop gezet hebt moet het werken als je CCam ook geactiveerd hebt. (moet de kaart er niet op de kop in ? De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
maanvol Geplaatst: 13 mei 2011 Auteur Geplaatst: 13 mei 2011 Ik bedoel 'slot 0'-- het bovenste -- het onderste, is 'slot 1', neem ik aan.
ruud d groot Geplaatst: 13 mei 2011 Geplaatst: 13 mei 2011 om welke kaart gaat het? bovenste is slot 0 heb jij cccam wel aan staan ?
ieskorp Geplaatst: 13 mei 2011 Geplaatst: 13 mei 2011 Heb mijn kaart in het 2e slot, ondersteboven, cccam 2.2.1 en in cccam.cfg de regel SECA HANDLER: 1 opgenomen. Werkt als een tierelier.
maanvol Geplaatst: 14 mei 2011 Auteur Geplaatst: 14 mei 2011 Seca, HispaSat. Ik heb in VTI, CCcam geactiveerd, maar in mijn 'menu' is geen optie te vinden, voor de keuze 'Softcam-CI', in ''Setup': "Make sure you start it in - Menu/Setup/Softcam-CI/Softcam Setup and set to autostart" Waarom is de optie 'Softcam-CI' afwezig?
maanvol Geplaatst: 14 mei 2011 Auteur Geplaatst: 14 mei 2011 Origineel bericht van: maanvol Seca, HispaSat. Ik heb in VTI, CCcam geactiveerd, maar in mijn 'menu' is geen optie te vinden, voor de keuze 'Softcam-CI', in ''Setup': "Make sure you start it in - Menu/Setup/Softcam-CI/Softcam Setup and set to autostart" Waarom is de optie 'Softcam-CI' afwezig? http://www.youtube.com/watch?v=jIAxpPbpmOA&feature=channel_video_title
ruud d groot Geplaatst: 14 mei 2011 Geplaatst: 14 mei 2011 menu instellingen softcam/ci softcam setup restart softcam 221 probeer anders eens met PLI
Tonskidutch Geplaatst: 14 mei 2011 Geplaatst: 14 mei 2011 ruud , met permissie maar een ander image erop zetten is toch wel een beetje overkill vindt je niet? in VTI werkt dat softcammetje gewoon na een herstart stb ciao Second Life Mungo Parker
ruud d groot Geplaatst: 14 mei 2011 Geplaatst: 14 mei 2011 daar heb jij inderdaad gelijk in, maar waarom lukt het hem dan niet ,hij zal toch niet ons zitten te narren? maar het moet werken met elke image, hier wel in ieder geval nooit problemen met de vu
maanvol Geplaatst: 14 mei 2011 Auteur Geplaatst: 14 mei 2011 Opstarten alleen volstaat niet, ik vrees dat ik opnieuw dien te beginnen...
maanvol Geplaatst: 14 mei 2011 Auteur Geplaatst: 14 mei 2011 I've made a clean start with the VTI image from here, and the same problem remains: no 'Softcam-CI' in 'Setup'. I did install CCcam via 'VTI Cam Center'. What does go wrong? Should 'Softcam-CI' be in the 'Setup', before or after the CCcam has been installed, and activated?
Tonskidutch Geplaatst: 14 mei 2011 Geplaatst: 14 mei 2011 Origineel bericht van: ruud d groot daar heb jij inderdaad gelijk in, maar waarom lukt het hem dan niet ,hij zal toch niet ons zitten te narren? maar het moet werken met elke image, hier wel in ieder geval nooit problemen met de vu weet ik ook niet? maar oudere berichten van maanvol gaan over nagravision en nog een en ander hetgeen nooit duidelijk werd of die nu een met de box-getrouwde kaart heeft of een pure seca kaart in ieder geval is de cccam geladen, maar hij heeft kennelijk geen cccam.cfg in /etc staan. ciao Second Life Mungo Parker
maanvol Geplaatst: 14 mei 2011 Auteur Geplaatst: 14 mei 2011 Origineel bericht van: Tonskidutch Origineel bericht van: ruud d groot daar heb jij inderdaad gelijk in, maar waarom lukt het hem dan niet ,hij zal toch niet ons zitten te narren? maar het moet werken met elke image, hier wel in ieder geval nooit problemen met de vu weet ik ook niet? maar oudere berichten van maanvol gaan over nagravision en nog een en ander hetgeen nooit duidelijk werd of die nu een met de box-getrouwde kaart heeft of een pure seca kaart in ieder geval is de cccam geladen, maar hij heeft kennelijk geen cccam.cfg in /etc staan. ciao Ik heb van de CCcam 2.2.1-folder de CCcam.cfg in de folder /etc gezet, maar zie geen verschil. Wat ik van CCcam.cfg niet begrijp is dat er slechts 'tekst' in staat: regels met een '#' er voor, is dit wel het juiste CCcam.cfg? Ik meen te begrijpen dat er indien een '#' voor een regel staat, dit slechts 'opmerkingen' zijn waar een programmauitvoering zelf niets mee doet. Bedankt, om mij verder te informeren.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen