sattv4iedereen Geplaatst: 13 mei 2011 Geplaatst: 13 mei 2011 Hi, ik was bij iemand,die het niet zag zitten om een soepbord bij zijn eigendom te plaatsen,was ik via het net en via mondelinge gesprekken begonnen over het aanbod van belgische niet sat aanbieders. noch de ene,noch de andere verdelen al de mtv's,zoals bvb vh-1,vh1 classics.Is er iemand die weet waarom deze dat niet doen?ik ben nog digitale kabelabonnee geweest,en voorheen ze een bepaalde kabelmaatschappij overnam,waren ze wel aanwezig.toen ze die kabelmaatschappij overnam,waren die weggenomen door de verschillende mcm's.wat zijn wij daarmee misschien een (auteurs)rechten kwestie? Wie weet meer? Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Timm1983 Geplaatst: 13 mei 2011 Geplaatst: 13 mei 2011 @ sattv4iedereen Ik kijk via Belgacom TV en ontvang MTV NL en Nickelodeon NL op één kanaal, daarnaast ontvang ik ook de Franse versie MTV FR en Nickelodeon FR. Enige tijd terug is mcm top verdwenen bij Belgacom, nu is er enkel nog mcm pop. Er werd wel voor een vervanger gezorgd, Radio Contact Vision. De gewone zender van mcm is enkel in Brussel en in Wallonië te ontvangen, maar niet bij mij in Oost Vlaanderen, dus dit kan te maken hebben met auteursrechten kwestie. Timm1983 Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.
sattv4iedereen Geplaatst: 13 mei 2011 Auteur Geplaatst: 13 mei 2011 Origineel bericht van: Timm1983 @ Timm1983 ---Met RTL4 doe je mij geen plezier, geef het aan haar of hem maar voor mij is er vtm!--- Geef mij maar de vrt,van VTM wordt je gebrainwasched dat het een lieve lust is .of hoe de mediaminister milieuvervuiling voor de commerciële zenders toelaat ,en het riziv toelaat dat vtm je hoofd pschychisch bewerkt.straks vraag ik een briefje aan de verantwoordelijke van VTM,en dan hoop ik een deel terug te krijgen van de ziekenbond,waarmee ik toch nog iets heb van die ondeugd....uitrekken die stekker Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Jan Ambers Geplaatst: 14 mei 2011 Geplaatst: 14 mei 2011 Is gewoon een kwestie van vraag en aanbod... (en mogelijks auteursrechten) Naar dat krolse kattengejank is gewoon (godzijdank) weinig interesse! Bovendien is er nog redelijk wat FTA.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen