all4sat Geplaatst: 13 mei 2011 Geplaatst: 13 mei 2011 Hoi, ik heb de manual gelezen maar kan er niet goed aan uit. Hoe programmeer je deze om te werken met twee kaarten? één voor één de kaarten? Of ineens de twee kaarten in de twin en dan in de Clone+ Ik dacht dat wanneer je eerst de ene kaart doet en dan de andere dat dan de eerste terug weg is of heb ik het mis? geholpen worden is leuk, iemand anders kunnen helpen leuker.
sat87 Geplaatst: 14 mei 2011 Geplaatst: 14 mei 2011 Volgens mij een voor een, zou moeten werken met de laatste software in de clone+. Echter ik heb ergens gelezen dat dit werkt met twee verschillende kaarten, dus irdeto en conax of seca irdeto. Maar het zou niet werken met twee seca kaarten. (waar ik dit gelezen heb weet ik helaas niet meer). Sat87, 87 niet mijn geboortejaar, maar begonnen met satelliet ontvangst. TBS5929 / TM5402 HD M3 /ClarkeTech5100C, 3x80cm 1x150cm 2x180cm 1x280cm schotels. KU, Ka-d, S en C-band, 76oost tot 61west
HD_freak Geplaatst: 17 mei 2011 Geplaatst: 17 mei 2011 Moet je niet eerst een Twin Slot Interface in de Clone+ stoppen? dan kun je daarna de beide kaarten tegelijk in de clone+ stoppen en de clients updaten via 1 van de 2 sloten... Panasonic TX-P42V20E + Aston cam, Sony KDL-24EX325 + Aston cam + Quad LNB + Kathrein UFS 922si + 1x Mediaguard cam + 1x Aston cam+ Cloneplus 3x. Visiosat Bisatellite met 3x LNB.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen