Gast Geplaatst: 21 augustus 2002 Geplaatst: 21 augustus 2002 goedenavond mijn standalone dvd speler Sony DVP-NS300 leest bepaalde cd's niet, mijn zoon zegt dat het aan de cd's ligt bijv cd's met een lichtgroene onderkant, hij zegt dat alleen maar cd's die een donkergroene/blauwe onderkant hebben het wel doen, die deden het eerst wel. Is dit waar en wat is er aan te doen ? mijn dank Klaas
Gast Geplaatst: 21 augustus 2002 Geplaatst: 21 augustus 2002 Volgens www.vcdhelper.com leest deze Sony GEEN CD-R. WEL CD-RW. Kijk dat eens na. Ook leest ie GEEN SVCD, maar WEL VCD. Volgende keer wel wat meer info geven, he? Zodat we tenminste kunnen begrijpen wat 't probleem precies is :-)
Gast Geplaatst: 22 augustus 2002 Geplaatst: 22 augustus 2002 Ik heb zelf ook een Sony DVPS-335 gehad. Het blijkt dat deze wel CD-RW kon lezen , maar geen CD-R. Toen bleek later dat bepaalde CD-R's toch wel werkten. Dit las ik op vcdhelp.com. Kies op deze site links "Others" en het item DVDPlayers. Je kunt dan jou player opzoeken en zien dat hij wel CDRW leest en geen CDR. Maar als je de bijbehorende commentaeren leest zie je dat hij toch sommige CD-R's kan lezen. Zo kan hij b.v. wel VCD aan maar geen SVCD volgens de specificaties. Citaat van een gebruiker van deze player : This player belongs to a friend who tried two test CD-R's for me. Basically I recorded a short VCD on both a PNY 80-minute CD-R and a Sony 80-minute CD-R. The PNY CD-R reported "NO DISK". The Sony disk worked. This is a step up from my Sony DVD player which so far has yet to recognize *any* user recorded media, despite having tested over a dozen different types/brands. Dus met de Sony 80 min. CD zou het moeten kunnen volgens deze persoon.
Gast Geplaatst: 22 augustus 2002 Geplaatst: 22 augustus 2002 Iets verderop meldt een andere gebruiker dit : I browsed through the posts and made a list which CDR seem to work/not to work: CD-R's that did work: ===================== Fujifilm 700mb IMATION CDR 74 min 4X with a green cover Digiwave 74 min CDR by JNL with a red cover Max Max Princo 80 min with a yellow cover CDRW by Techworks Fujifilm CD-R's VIVISTAR SONY CDQ-74CN (old) 8X 650MB FujiFilm 12x 700MB (burned at 2x, yet to try faster) Philips CD-R 700MB Silver Premium Professional(old): worked !!! FujiFilm CDR 80mb: WORKED Princo CDR 80mb: WORKED
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen