unique Geplaatst: 14 mei 2011 Geplaatst: 14 mei 2011 Luitjes, ik heb hier een TF7710HD PVR staan waar het erg lang duurt voor ie aangaat (soms wel meerdere minuten) nadat hij in standby gestaan heeft. Het kan soms wel enkele minuten duren. Ik heb inmiddels bijna alle elco's in de voeding gehad op de dikke 400volt primaire na. iemand nog een idee wat dit kan zijn?
satencom Geplaatst: 14 mei 2011 Geplaatst: 14 mei 2011 Lees dit even door misschien kun er wat mee klik Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
unique Geplaatst: 14 mei 2011 Auteur Geplaatst: 14 mei 2011 thanks, die had ik inderdaad al gelezen. denk je dat ik die 400 volt elco ook moet vervangen?
satencom Geplaatst: 14 mei 2011 Geplaatst: 14 mei 2011 Ja moet je wel doen, even een nieuwe er op zetten, en heb je de harde schijf ook alles of ge koppelt. Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
unique Geplaatst: 14 mei 2011 Auteur Geplaatst: 14 mei 2011 Inmiddels de primaire elco ook vervangen maar geen verschil. Ook het loskoppelen van de harddisk maakt geen verschil. erg vreemd....
satencom Geplaatst: 14 mei 2011 Geplaatst: 14 mei 2011 Wat je nog zou kunnen doen ,de voeding in onbelaste toestand , alle spanningen meten. De vereiste spanningen kun je zien naast de 2 connectoren van de flatcables. Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
unique Geplaatst: 14 mei 2011 Auteur Geplaatst: 14 mei 2011 spanningen zijn er allemaal. Sterker nog, ik heb met een scoop gemeten. Ik vond wel een kleine rimpel op wat spanningen maar weet niet wat het mag/kan hebben...
satencom Geplaatst: 14 mei 2011 Geplaatst: 14 mei 2011 Het word er niet nu niet makkelijker op, want nu heb je een probleem op het moeder bord, daar zouden ook elco's stuk kunnen zijn . Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
unique Geplaatst: 14 mei 2011 Auteur Geplaatst: 14 mei 2011 ow yee, daar was ik al bang voor. ik verwacht echter dat het wel een elco probleem is daar het probleem steeds erger geworden is. (en omdat er toch al z'n goede elco's gebruikt zijn )
satencom Geplaatst: 15 mei 2011 Geplaatst: 15 mei 2011 Als hij een helle tijd uit heeft gestaan ,heeft hij dan alleen dit probleem ,of heeft hij het ook als hij warm is, en dan weer uit doet en direct weer aan doet Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen