Gast bduits Geplaatst: 14 mei 2011 Geplaatst: 14 mei 2011 Dit apparaat is al enige jaren oud, maar doet het nog steeds prima. Alleen kan ik sinds enige tijd de zenderlijst op Canal Digitaal-volgorde niet meer inlezen. Waarschijnlijk is deze ontvanger inmiddels niet meer ondersteund. Ik weet dat het mogelijk is om dit zelf te doen. Alleen dat is niet gemakkelijk uit te vinden. Mijn vraag: Hoe doe ik dat en met welk programma. Is er iemand die dat stap voor stap uit kan leggen? Bertie Duits
satencom Geplaatst: 14 mei 2011 Geplaatst: 14 mei 2011 Je moet even zoeken op, JTag Pioneer DBR Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
BACKFIRE Geplaatst: 15 mei 2011 Geplaatst: 15 mei 2011 De dbr s200nl heeft maar plek voor 999 kanalen bij het scan zit het geheugen bij 25% al vol De truc is een canaldigitaal scan doen zonder antenne kabel tot dat balk 25% heeft berijkt kabel weer inplugen. Op die manier moet het lukken.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen