Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

allen , heb mijn eigen wifi openstaan en kan mijn samsung I9000 niet verbonden krijgen met mijn wifi...zet wifi aan , groen aangevinkt en netwerkmelding ook groen aangevinkt.Hij scant naar mijn wifi en zegt ip adres ophalen , vervolgens onthouden en vervolgens terug ip-adres ophalen en daarna steeds hetzelfde . ik zie dat de signaalsterke meer dan voldoende is. Wie heeft mogelijke oplossing

Verbinding met wps knop doe ik niet

Dank voor de hulp

Geel , Stad in de Kempen.

Gast Merkedesch
Geplaatst:

vaak helpt het ook even om je modem te herstarten...dit helpt bij mij altijd als mijn Galaxy niet kan connecten thuis..mijn modem(Thomson) schijnt dan ff problemen te hebben met IP's uitdelen / toewijzen.

Gr.Merkedesch

Gast Tha Great Mac
Geplaatst:

Inderdaad, modem herstarten geeft met dit soort dingen wel eens 'opluchting'. Vorige week eenzelfde soort akkefietje met een tablet gehad. Even proberen dus.

Geplaatst:

Blijkbaar geen oplossing.Ik zet altijd wanneer ik weet dat ik de computer met internet niet nodig heb de modem uit. Deze middag terug aangezet en forum gelezen.Hij ziet mijn niet beveiligd netwerk en gaat het ipadres ophalen en zegt onthouden en dan tot slot uitgeschakeld.Soms zie ik boven links in het scherm een soort van waaier ( de wifi dus ) met in de waaier rechts een vraagteken , wat dat mag zijn weet ik ook niet. Toch bedankt voor de hulp en graag hoor ook nog nieuwe mogelijkheden.Dat ik zelf mijn smartphone zou beveiligd hebben lijkt me sterk , ik zou niet weten hoe ik het moet doen. Wps is toch gebruik maken van internet mits betaling dacht ik ?

Groeten en prettig weekend

• 2 weken later...
Geplaatst:

Kijk hier eens na.

Instellingen > Draadloos en netwerken > Mobiele netwerken > Pakketgegevens gebruiken.

Pakketgegevens gebruiken moet aan gevinkt staan.

Heb je trouwens wel gewoon internet op je Samsung I9000

Ik weet dat ik er ook een tijd mee bezig ben geweest, in het begin.

UPC Horizon + Samsung EU55D8000

Geplaatst:

David1980 , mijn instellingen zijn dezelfde als jij hebt vermeld. Zal nog eens proberen bij gelegenheid.Wat eigenaardig is dat hij het wel doet op een onbeveiligd netwerk van iemand anders...

Groeten

Geplaatst:

Heb je toevallig een mac filter aanstaan in je modem?

Zo ja, dan moet je het mac adres van je i900 toevoegen aan je mac filter.

En weet je 100% zeker dat jou netwerk-modem niet is beveiligd.

En nogmaals heb je wel gewoon internet via een provider op je telefoon?

Mvrg.

UPC Horizon + Samsung EU55D8000

Geplaatst:

David1980, jou suggestie was de oplossing van mijn probleem.In de firewall had ik een aantal mac adressen gezet. Ik heb dit van de smartphone erbij gezet en nu is het ok.

Ik had bij deze oplossing niet stilgestaan. Dank voor de hulp

Zo te zien is dit wel een goede soort van beveiliging ...

Geplaatst:
Origineel bericht van: odul
David1980, jou suggestie was de oplossing van mijn probleem.In de firewall had ik een aantal mac adressen gezet. Ik heb dit van de smartphone erbij gezet en nu is het ok.
Ik had bij deze oplossing niet stilgestaan. Dank voor de hulp
Zo te zien is dit wel een goede soort van beveiliging ...

Ja en Nee..... In dit geval werkte het duidelijk tegen je en dat mag eigenlijk niet gebeuren.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen