odul Geplaatst: 14 mei 2011 Geplaatst: 14 mei 2011 allen , heb mijn eigen wifi openstaan en kan mijn samsung I9000 niet verbonden krijgen met mijn wifi...zet wifi aan , groen aangevinkt en netwerkmelding ook groen aangevinkt.Hij scant naar mijn wifi en zegt ip adres ophalen , vervolgens onthouden en vervolgens terug ip-adres ophalen en daarna steeds hetzelfde . ik zie dat de signaalsterke meer dan voldoende is. Wie heeft mogelijke oplossing Verbinding met wps knop doe ik niet Dank voor de hulp Geel , Stad in de Kempen.
nedsat Geplaatst: 14 mei 2011 Geplaatst: 14 mei 2011 Heb je toevallig je verbinding beveiligd met wep. Probeer het is (voor even)onbeveiligd of met wpa. Daarna werkte het bij mij wel.
Gast Merkedesch Geplaatst: 15 mei 2011 Geplaatst: 15 mei 2011 vaak helpt het ook even om je modem te herstarten...dit helpt bij mij altijd als mijn Galaxy niet kan connecten thuis..mijn modem(Thomson) schijnt dan ff problemen te hebben met IP's uitdelen / toewijzen. Gr.Merkedesch
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 15 mei 2011 Geplaatst: 15 mei 2011 Inderdaad, modem herstarten geeft met dit soort dingen wel eens 'opluchting'. Vorige week eenzelfde soort akkefietje met een tablet gehad. Even proberen dus.
odul Geplaatst: 15 mei 2011 Auteur Geplaatst: 15 mei 2011 Blijkbaar geen oplossing.Ik zet altijd wanneer ik weet dat ik de computer met internet niet nodig heb de modem uit. Deze middag terug aangezet en forum gelezen.Hij ziet mijn niet beveiligd netwerk en gaat het ipadres ophalen en zegt onthouden en dan tot slot uitgeschakeld.Soms zie ik boven links in het scherm een soort van waaier ( de wifi dus ) met in de waaier rechts een vraagteken , wat dat mag zijn weet ik ook niet. Toch bedankt voor de hulp en graag hoor ook nog nieuwe mogelijkheden.Dat ik zelf mijn smartphone zou beveiligd hebben lijkt me sterk , ik zou niet weten hoe ik het moet doen. Wps is toch gebruik maken van internet mits betaling dacht ik ? Groeten en prettig weekend Geel , Stad in de Kempen.
David1980 Geplaatst: 28 mei 2011 Geplaatst: 28 mei 2011 Kijk hier eens na. Instellingen > Draadloos en netwerken > Mobiele netwerken > Pakketgegevens gebruiken. Pakketgegevens gebruiken moet aan gevinkt staan. _________________ Heb je trouwens wel gewoon internet op je Samsung I9000 Ik weet dat ik er ook een tijd mee bezig ben geweest, in het begin. UPC Horizon + Samsung EU55D8000
odul Geplaatst: 29 mei 2011 Auteur Geplaatst: 29 mei 2011 David1980 , mijn instellingen zijn dezelfde als jij hebt vermeld. Zal nog eens proberen bij gelegenheid.Wat eigenaardig is dat hij het wel doet op een onbeveiligd netwerk van iemand anders... Groeten Geel , Stad in de Kempen.
David1980 Geplaatst: 29 mei 2011 Geplaatst: 29 mei 2011 Heb je toevallig een mac filter aanstaan in je modem? Zo ja, dan moet je het mac adres van je i900 toevoegen aan je mac filter. En weet je 100% zeker dat jou netwerk-modem niet is beveiligd. En nogmaals heb je wel gewoon internet via een provider op je telefoon? Mvrg. UPC Horizon + Samsung EU55D8000
odul Geplaatst: 31 mei 2011 Auteur Geplaatst: 31 mei 2011 David1980, jou suggestie was de oplossing van mijn probleem.In de firewall had ik een aantal mac adressen gezet. Ik heb dit van de smartphone erbij gezet en nu is het ok. Ik had bij deze oplossing niet stilgestaan. Dank voor de hulp Zo te zien is dit wel een goede soort van beveiliging ... Geel , Stad in de Kempen.
winwiz Geplaatst: 31 mei 2011 Geplaatst: 31 mei 2011 Origineel bericht van: odul David1980, jou suggestie was de oplossing van mijn probleem.In de firewall had ik een aantal mac adressen gezet. Ik heb dit van de smartphone erbij gezet en nu is het ok. Ik had bij deze oplossing niet stilgestaan. Dank voor de hulp Zo te zien is dit wel een goede soort van beveiliging ... Ja en Nee..... In dit geval werkte het duidelijk tegen je en dat mag eigenlijk niet gebeuren. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen