kaelem Geplaatst: 15 mei 2011 Geplaatst: 15 mei 2011 Komt mijn buurman gisterochtend,wil je even met je bus meerijden ik wil even een wasmachine kopen bij de block. Ik zeg welja joh,staan we daar bij de kassa af te rekenen komt er toch geld bij voor die verwijderingsbijdrage. Ik dacht dat die was afgeschaft,of heb ik het mis. Wel leuk trouwens,het was de goedkoopste indesit en die gozer achter de kassa maar zeuren tegen mijn buurman want hij had een mooie aanbieding voor 5 jaar extra garantie. Mijn buurman zegt dat hoef ik allemaal niet hij is maar voor op de camping. Oh,zegt de verkoper dan kun je beter wat anders kopen want indesit........bla bla bla bla. Ik maar lachen en meng me in het gesprek,dit is je bonus vandaag,niet meer en niet minder. Daarna voeg ik er nog aan toe,durf je die indesit nog wel te verkopen na je verkoopverhaal. Je zal maar importeur wezen en zulke wederverkopers hebben zeg. Hij heeft inmiddels al 2 wasjes gedraaid hoor. -= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-
edje-ken Geplaatst: 15 mei 2011 Geplaatst: 15 mei 2011 het is al half afgeschaft. De verwijderingsbijdrage voor lampen en kleine elektrische apparaten, zoals tv's en koffiezetapparaten, is begin 2011 afgeschaft. Voor groot witgoed, zoals wasmachines en ovens, blijft de verwijderingsbijdrage bestaan tot 2013. U kunt alle apparaten blijven inleveren bij de winkelier bij aanschaf van een nieuwe. edje Vu+ Solo2Dreambox 800s
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 15 mei 2011 Geplaatst: 15 mei 2011 Nu je het zegt... 't Was mij ook al opgevallen dat bij met name tv's de verwijderingsbijdrage niet meer gemeld wordt, dan wel op 0 staat. Weten we dat ook weer.
Satdorus Geplaatst: 15 mei 2011 Geplaatst: 15 mei 2011 Dan hebben ze me gefopt. Ik heb vorige week voor een contactgril gekocht (moederdag). Moest verwijderingsbijdrage betalen van 1 euro....... staat ook op de bon.
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 15 mei 2011 Geplaatst: 15 mei 2011 Net even gekeken, diverse online winkels rekenen voor een dergelijk apparaat inderdaad geen verwijderingsbijdrage. Een paar van die hele grote jongens rekenen 5 euro, je komt er niet heel erg slecht vanaf dus met die ene euro.
vGnp Geplaatst: 15 mei 2011 Geplaatst: 15 mei 2011 Het artikel is toch ook verwijderd? Uit hun winkel wel te verstaan.. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
kaelem Geplaatst: 15 mei 2011 Auteur Geplaatst: 15 mei 2011 Weten we dat inderdaad ook weer,bedankt. -= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 15 mei 2011 Geplaatst: 15 mei 2011 Een en ander is na te lezen op de site van milieucentraal. Let wel op dat sommige dingen voor interpretatie vatbaar zijn.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen